Název: Designing a Communication Strategy for a Start- Up Company
Překlad názvu: Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Autoři: Fistein, Benjamin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Beňo, Miloslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: B2B marketing; Marketing pro start-upy; Marketingová komunikace; B2B Marketing; Marketing communications; Promotional strategy; Start-up marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48018

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194093


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet