Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytvoření komunikační strategie pro začínající firmu
Fistein, Benjamin ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Beňo, Miloslav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření kompletní komunikační strategie pro začínající firmu operující ve sféře B2B. Nejprve stanovuje teoretický podklad pro tvorbu marketingové strategie vycházející ze současné akademické literatury a na základě této teorie poskytne doporučení a důkladný návod k nastavení komunikační strategie pro firmu působící na trhu B2B. Motivací pro tuto práci byla reálná potřeba konkrétní firmy a nedostatek odborné literatury týkající se dané problematiky. Nejvýznamnější přidaná hodnota diplomové práce tudíž spočívá v podrobnosti navrhovaných kroků a jejich zdůvodnění. Doporučení byla formulována na základě výstupů teoretické části práce, primárního a sekundárního výzkumu, benchmarkingu konkurenčních firem a expertních názorů majitelů společnosti. Výsledkem diplomové práce je podrobný návod, jak nastavit komunikační strategii. Jeho úspěšnost lze po krátké době ověřit, neboť doporučení vyplývající z této diplomové práce budou firmou realizována.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.