Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Rozsypal, Tomáš
Bakalářská práce je věnována návrhu online marketingové strategie pro e-shop Brove. V úvodu práce jsou představeny pojmy z oblasti online marketingu, zejména SEO, linkbuilding a PPC. Na základě SWOT analýzy je navrženo několik marketingových strategií. Z daných strategií je vybrána a dále rozpracována jedna, která je v další části aplikována za pomoci online marketingových nástrojů.
Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.
Vliv online marketingových praktik na vnímání soukromí
Šimáková, Zuzana ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem online marketingových praktik na vnímání soukromí. Za tímto účelem je v teoretické části nejprve vymezen pojem soukromí. S ohledem na nesoulad při definování tohoto pojmu, jsou v práci představeny jednotlivé koncepty, které se v diskurzu nejčastěji opakují. Zvláštní pozornost je přitom věnována postavení soukromí v kontextu marketingové komunikace. Následně je popsána právní úprava ochrany soukromí a to, jak na úrovni vnitrostátní, tak na té evropské. V neposlední řadě jsou představeny jednotlivé online marketingové praktiky, které pro své fungování využívají právě osobní údaje zákazníků. Důraz je přitom kladen na online behaviorální cílení a s ním související remarketing. V praktické části jsou provedeny polostrukturované individuální rozhovory s cílem zjistit, zda uživatelé online marketingové praktiky představené v teoretické části znají, jaký na ně případně mají názor a zejména, jaký mají vliv na jejich vnímání soukromí.
Vnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargeting
Říhová, Terezie ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.
Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.
Návrh na zlepšení internetového marketingu vybrané strojírenské firmy
Pokorný, Zdeněk ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné využití internetového marketingu podnikem POKORNÝ spol. s r. o. a zároveň navrhnout vedení společnosti další postup rozvoje, kterým by se internetový marketing této společnosti mohl ubírat. V rámci současného internetového marketingu společnosti jsou nejdříve analyzovány její webové stránky a to z pohledu celkové kvality prezentace, obsahu a poté také statisticky pomocí zjištěných hodnot z nástroje Google Analytics. V souvislosti s webovými stránkami je následně analyzována i jejich optimalizace pro vyhledávače. Mimo webové stránky je zhodnoceno také využití dvou sociálních sítí, kterými jsou Facebook a LinkedIn. Po provedené analýze je vedení navržen další postup rozvoje internetového marketingu, kde mimo doporučení odstranění zjištěných nedostatků jsou také navrženy k využití další nástroje, které společnost doposud nevyužila. Výsledkem těchto návrhů by měla být zlepšená konkurenceschopnost této společnosti.
Online reklama
Švarc, Ondřej ; Jarolímek, Jan (vedoucí práce) ; Vratislav, Vratislav (oponent)
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci je popsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V práci jsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typy optimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje pro vyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení jsou porovnány možnosti reklamy v česku nejvyužívanějších vyhledávačích Seznam a Google. Jsou analyzovány možnosti automatizace produktových kampaní v systému AdWords. Je provedeno porovnání rozdílů v zásahu a cenách reklam na sociálních sítích Facebook a Twitter a reklam v obsahové síti Google na základě dostupných cílení na české uživatele.
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
Kopková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Murčo, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi uživateli internetu, analyzuje český knižní e-shop a jeho retargetingové kampaně na sociální sítí Facebook a remarketingové kampaně. Na základě analýzy, expertních rozhovorů a průzkumu jsou společnosti formulována doporučení k dalšímu využití retargetingových a remarketingových kampaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.