Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podniková kultura
Pejšová, Lucie ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Tato práce je zaměřena na podnikovou kulturu v nadnárodních společnostech rychlého občerstvení, na vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, a především na existenci fenoménu zvaného rychlá kariéra, který se s nadnárodními řetězci rychlého občerstvení stále častěji spojuje, a je předmětem diskuzí. Nejprve je práce zaměřena na teoretickou část, tedy na vysvětlení základních pojmů, které jsou s touto problematikou neodmyslitelně spjaté. Jsou zde vysvětlené také návaznosti a specifika podnikové kultury jako takové a kultury podnikové vůbec. Jsou zde také vysvětlené některé často zaměňované pojmy, které po zaměnění svých významů způsobují nepochopení dané věci. Dále v praktické části je již proveden vlastní výzkum podnikové kultury, vyjádření specifických pohledů a názorů na tuto kulturu, a je provedeno šetření pomocí dotazníkového průzkumu (provedeného osobně), který se zaměřil na nadnárodní společnosti řetězců rychlého občerstvení. Závěrem této práce je vyhodnocení zjištěných výsledků z dotazníkového šetření a navržení možných způsobů nápravy.
Ekonomické vyhodnocení využití dronů v oblasti revize mostní konstrukce
Kasíková, Pavla ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje ekonomickému vyhodnocení využití dronů v oblasti revize mostní konstrukce. Teoretická část zaměřuje na základní pojmy vztahující se k bezpilotním letadlům, k podmínkám získání povolení k létání a bezpilotním pracím a legislativou. Vlastní část zpracovává využití dronů v praxi při nalétávaní, měření a revizí mostů.
Facebook a marketingová komunikace
Stoklasa, Pavel ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Tématem této diplomové práce je Facebook a marketingová komunikace. V teoretické části práce jsou uvedeny pohledy jednotlivých autorů na problematiku internetového marketingu, kam marketingová komunikace na internetu spadá. Jsou zde také vysvětleny důležité pojmy týkající se tohoto tématu. Praktická část práce pojednává o společnosti Růžovka, s.r.o., jejímž předmětem činnosti je prodej výpočetní techniky. Vybraná společnost dlouhou dobu nevyužívala možností marketingové komunikace na internetu. V této části práce je na základě analýzy současného stavu společnosti navrhnuto řešení ve formě implementace sociální sítě Facebook do marketingové komunikace vybrané společnosti. Realizované řešení je zhodnoceno, a výsledky jsou porovnány s předchozím stavem. Závěrem jsou navrhnuty další kroky ve využití této sociální sítě jako prostředku marketingové komunikace společnosti pro rok 2017.
Marketingový mix vybrané společnosti
Bäumel, Michael ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Pavlína, Pavlína (oponent)
Ve své diplomové práci se budu zaobírat rozborem marketingového mixu společnosti Wellness Trade, s.r.o, která se zaobírá prodejem a výrobou privátních i veřejných wellness produktů. Marketingový mix je souhrn základních marketingových nástrojů a tvoří nedílnou součást podnikání. Subjekty využívají marketingového mixu k dosažen svých cílů. Teoretická část se bude zaobírat popisem dílčích částí marketingového mixu, a to zejména 4P. V praktické části se budu zaobírat rozborem současného marketingového mixu společnosti s následným vyhodnocením a doporučením kroků na další rok.
Online marketingová strategie
Laušmanová, Dagmar ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
V diplomové práci jsou popsány základní a nejdůležitější pojmy úzce spojené s marketingovou strategií na internetu. Praktická část obsahuje zpracovanou situační analýzu SWOT, analýzy trhu, konkurence a zákazníka. Na základě zhodnocení prostředí, možností firmy je vytvořena on-line marketingová strategie, která má za cíl zvýšit povědomí o značce dané společnosti, otestovat jednotlivé formy propagace a v případě úspěchu i získat nové zakázky. Dílčím cílem je odstranění slabých stránek společnosti zjištěné pomocí SWOT analýzy. Zároveň může téma diplomové práce najít praktické použití pro čtenáře, kteří hledají aktuální poznatky pro marketing svých společností v daném či podobném podnikatelském oboru.
Strategická analýza společnosti Bontonfilm promotions s r.o.
Maturkanič, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na společnost Bontonfilm promotions s r.o., která se zabývá prodejem reklamních předmětů. Společnost vznikla teprve v roce 2014 a dostupné informace jsou tak pouze za první rok podnikání. Strategická analýza se zabývá komplexním zhodnocením zvolené společnosti a návrhem konkrétní, budoucí strategie společnosti pro rok 2017. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou část a závěr. V teoretické části se opírá o studium odborných bibliografických zdrojů. Strategická analýza podniku v praktické části obsahuje analýzu vnějšího prostředí, analýzu konkurentů, analýzu vnitřního prostředí včetně analýzy zdrojů a kompetencí, analýzu BCG a také analýzu SWOT. Na základě výsledků z jednotlivých analýz byla navržena vhodná strategie pro rok 2017, která odpovídá stanoveným cílům společnosti.
Motivace a důsledky vzdělávání v Konzultačním středisku České zemědělské univerzity v Praze
Ulmová, Václava ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je identifikovat důvody, proč se lidé rozhodnou studovat v kombinované formě studia ČZU PEF v Konzultačním středisku Klatovy. Co je ke studiu motivuje a jaké důsledky pro ně toto studium má. Ukazuje se, že ne vždy jsou to jen osobní ambice. Teoretická část práce se zabývá motivací a vzděláváním dospělých. Čtenáři přiblíží hlavní pojmy spojené s touto oblastí. Praktická část se zabývá shromážděním, vyhodnocením a interpretací odpovědí na základě dotazníků s otevřenými otázkami a polostrukturovaných rozhovorů.
Sdílení znalostí ve společnosti
Bouzková, Jana ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem sdílení znalostí, který se praktikuje ve společnostech pomocí managementu znalostí. Je to poměrně nový obor a v plném rozsahu jej používá pár moderních společností. Pro práci byla vybrána společnost Business Media CZ s. r. o., ve které byla provedena analýza motivátorů působící na sdílení znalostí. Je to sice malá společnost, ale s managementem znalostí už pár let pracuje a má určitě, co zlepšovat. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zpracována formou literární rešerše a praktická část obsahuje vlastní zpracování. V první části byl popsán význam, cíle a základní pojmy managementu znalostí, jaké je vhodné prostředí pro sdílení znalostí a motivaci zaměstnanců ke sdílení znalostí a lepšímu výkonu. V druhé části (vlastní zpracování) bylo použito dotazníkové šetření, na základě kterého byl sestaven návrh na zlepšení sdílení znalostí v dané organizaci.
Podnikova kultura
Svačinová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o podnikové kultuře, která je nedílnou součástí prosperujícího podniku. První část je soustředěna na teoretická východiska daného tématu, která byla postavena na studiu odborné literatury. Jsou zde popsány základní pojmy, dále je zde charakterizována samotná podniková kultura, její historie, vytváření, struktura, prvky, typologie, obsah a síla, zkoumání, vliv na jedince a změna. V praktické části byla provedena identifikace pomocí dotazníku jako nástroje dotazování a pozorování ve společnosti S&T CZ s.r.o., výsledky byly interpretovány a bylo navrženo zlepšení či řešení stávající situace.
Online marketingový audit
Voráček, Jiří ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Barbora, Barbora (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online marketingu ve společnosti Alensa, s.r.o. V úvodní části práce je rozebrána problematika internetového marketingu včetně jeho nástrojů. V praktické části jsou analyzovány 3 zahraniční projekty společnosti na základě online marketingového auditu. V práci jsou detailně zkoumány 3 weby společnosti, včetně jejich analýz návštěvnosti a konkurence. Další část je věnována samotným nástrojům internetového marketingu. Nástroje jsou rozebírány jeden po druhém a okomentovány konkrétními hodnotami. Zvlášť byla od nástrojů oddělená část SEO, která byla zkoumána z technického hlediska. Dále byla analyzovaná účinnost webu z hlediska použitelnosti a důvěryhodnosti. Práce si klade za cíl ohodnotit stav současného online marketingu ve zkoumané společnosti a díky zkoumání na třech trzích zároveň dospět k obecnějším závěrům. V práci došlo k okomentování všech výsledků a návrhů některých doporučení, které by měly společnosti z hlediska online marketingu prospět.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Pilař, L.
1 Pilař, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.