Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro založení zábavního centra
Musil, Lukáš ; Kamba, Michal (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh podnikatelského záměru pro nově vzniklou firmu. Jde o analýzu trhu v daném odvětví zábavního průmyslu, analýzu konkurence, samotnou konkurenceschopnost nově vzniklého podniku a návrh pro kompletní realizaci tohoto plánu.
Recyklace asfaltových směsí pro nízce zatížené komunikace
Musil, Lukáš ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá 100% recyklací asfaltové směsi za horka při použití omlazovací přísady (tzv. rejuvenátoru) pro vyvíjený přístroj ve spolupráci s externí firmou. Cílem práce je na základě zjištění vlastností R-materiálu, pomocí zkoušek v laboratoři, určit množství dávkování rejuvenátoru a stanovit teplotu hutnění pro zpracování asfaltové směsi. Podle zjištěných vlastností R-materiálu se určí procentuální množství rejuvenátoru potřebné k dosažení požadovaných vlastností asfaltové směsi pro následné zpracování a pokládku na pozemní komunikaci.
Územní plánování v praxi v obci Letovice
Musil, Lukáš ; Sadílek, Augustin (oponent) ; Doležalová, Monika (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku územního plánování. Teoreticky seznamuje čtenáře s územním plánováním, územním plánem a způsobem jeho zpracování. Na příkladu vybrané obce je analyzován současný stav územního plánu a jeho změny. Na základě těchto poznatků jsou navrženy další rozvojové možnosti obce.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Koukalová, Barbora ; Musil, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce „Návrh marketingové strategie pro firmu“ je analyzování marketingové strategie firmy Bábor Eurodance a návrh marketingové strategie na příští období. První část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachyceny různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na podnik Bábor Eurodance, konkrétně na jeho současnou marketingovou strategii a vytvoření podkladů pro návrh nové marketingové strategie a třetí část obsahuje samotný návrh této strategie.
Recyklace asfaltových směsí pro nízce zatížené komunikace
Musil, Lukáš ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá 100% recyklací asfaltové směsi za horka při použití omlazovací přísady (tzv. rejuvenátoru) pro vyvíjený přístroj ve spolupráci s externí firmou. Cílem práce je na základě zjištění vlastností R-materiálu, pomocí zkoušek v laboratoři, určit množství dávkování rejuvenátoru a stanovit teplotu hutnění pro zpracování asfaltové směsi. Podle zjištěných vlastností R-materiálu se určí procentuální množství rejuvenátoru potřebné k dosažení požadovaných vlastností asfaltové směsi pro následné zpracování a pokládku na pozemní komunikaci.
Územní plánování v praxi v obci Letovice
Musil, Lukáš ; Sadílek, Augustin (oponent) ; Doležalová, Monika (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku územního plánování. Teoreticky seznamuje čtenáře s územním plánováním, územním plánem a způsobem jeho zpracování. Na příkladu vybrané obce je analyzován současný stav územního plánu a jeho změny. Na základě těchto poznatků jsou navrženy další rozvojové možnosti obce.
Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.
Podnikatelský záměr pro založení zábavního centra
Musil, Lukáš ; Kamba, Michal (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh podnikatelského záměru pro nově vzniklou firmu. Jde o analýzu trhu v daném odvětví zábavního průmyslu, analýzu konkurence, samotnou konkurenceschopnost nově vzniklého podniku a návrh pro kompletní realizaci tohoto plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Musil, L.
3 Musil, Ladislav
4 Musil, Libor
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.