Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza konkurenčního boje v obchodně technologickém odvětví
Kreps, Jakub ; Špíšek, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v oblasti dodavatelů technologií pro průběžnou kontrolu kvality výroby v průmyslových podnicích a výzkumných laboratořích. Zahrnuje návrhy na vytváření konkurenčních výhod a s tím spojené zhodnocení nákladů a stupně diferenciace vůči konkurenci. Dále zahrnuje porovnání atraktivnosti technologií různých výrobců z hlediska kombinace ekonomických a technických parametrů. Po zhodnocení jsou předkládány kroky na nejvhodnější způsob vedení konkurenční války. Nechybí prognóza budoucích podmínek v daném odvětví na českém a slovenském trhu a návrh vhodné formy efektivního konkurenčního zpravodajství. V závěru je potom prezentováno zhodnocení návrhu v kvalitativní a kvantitativní podobě s důrazem na přínos nově předkládaného řešení.
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
Výměna informací pro internetový prodej v oblasti cestovního ruchu
Macháček, Pavel ; Kreps, Jakub (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou modelu a metodiky pro funkční schéma transferu elektronických dat, za účelem výměny elektronických informací v oblasti prodeje služeb cestovního ruchu. Součástí diplomové práce je analýza stávající situace a z ní plynoucí vymezení nedostatků. Na základě této analýzy je navržen model a metodika pro funkční schéma transferu elektronických dat v cestovním ruchu.
Návrh marketingové strategie podniku
Pelán, Radim ; Kreps, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje popisu procesů ve firmě, rozborem marketingových činností e-shopu v roce 2013, analýze návštěvnosti a návštěvníků e-shopu. Třetí část navrhuje změny a vylepšení marketingové strategie e-shopu pro rok 2014 s co možná největší efektivností a návratností investic.
Výměna informací pro internetový prodej v oblasti cestovního ruchu
Macháček, Pavel ; Kreps, Jakub (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou modelu a metodiky pro funkční schéma transferu elektronických dat, za účelem výměny elektronických informací v oblasti prodeje služeb cestovního ruchu. Součástí diplomové práce je analýza stávající situace a z ní plynoucí vymezení nedostatků. Na základě této analýzy je navržen model a metodika pro funkční schéma transferu elektronických dat v cestovním ruchu.
Analýza konkurenčního boje v obchodně technologickém odvětví
Kreps, Jakub ; Špíšek, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí v oblasti dodavatelů technologií pro průběžnou kontrolu kvality výroby v průmyslových podnicích a výzkumných laboratořích. Zahrnuje návrhy na vytváření konkurenčních výhod a s tím spojené zhodnocení nákladů a stupně diferenciace vůči konkurenci. Dále zahrnuje porovnání atraktivnosti technologií různých výrobců z hlediska kombinace ekonomických a technických parametrů. Po zhodnocení jsou předkládány kroky na nejvhodnější způsob vedení konkurenční války. Nechybí prognóza budoucích podmínek v daném odvětví na českém a slovenském trhu a návrh vhodné formy efektivního konkurenčního zpravodajství. V závěru je potom prezentováno zhodnocení návrhu v kvalitativní a kvantitativní podobě s důrazem na přínos nově předkládaného řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.