Název: Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
Překlad názvu: The influence of retargeting on customer decision
Autoři: Kopková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Murčo, Dušan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílení reklamních kampaní; online marketing; online reklama; remarketing; retargeting; online advertising; online marketing; remarketing; retargeting; targeted online campaigns

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50854

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205465


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet