Název: Vliv online marketingových praktik na vnímání soukromí
Překlad názvu: The Impact of Online Marketing Practices on Perception of Privacy
Autoři: Šimáková, Zuzana ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: data mining; ochrana soukromí; online behaviorální cílení; osobní údaje; remarketing; soukromí; využití osobních údajů; data mining; online behavioral targeting; personal data; privacy; privacy protection; remarketing; use of personal data

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/99143

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-383173


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet