| |
|
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Rozsypal, Tomáš
Bakalářská práce je věnována návrhu online marketingové strategie pro e-shop Brove. V úvodu práce jsou představeny pojmy z oblasti online marketingu, zejména SEO, linkbuilding a PPC. Na základě SWOT analýzy je navrženo několik marketingových strategií. Z daných strategií je vybrána a dále rozpracována jedna, která je v další části aplikována za pomoci online marketingových nástrojů.
|
| |
|
Tři loukotě českého investora
Rozsypal, Tomáš
Pravidlo tří loukotí zastává diverzifikované investování, a to do tří sektorů: reálných aktiv, nemovitostí a produktů finančního trhu. Z pohledu tuzemského investora je sepsána problematika držení majetku v návaznosti na ekonomické cykly. V této práci jsou sestaveny čtyři modely, jež mají různé poměry zastoupených aktiv. Pří-klady jsou uvedeny v časovém horizontu 5, 10 a 15 let. Výsledné porovnání napříč modely probíhá skrze Sharpeho poměr. Výsledky této práce tak doporučují, jaké zvolit rozložení portfolia českého investora pro daný časový úsek.
|