Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv Karibské krize na politickou kariéru J.F.Kennedyho a N.S.Chruščova
Kopková, Ivana ; Bříza, Vlastislav (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o Karibské krizi a jejím vlivu na politickou kariéru prezidenta Spojených států amerických Johna Fitzgeralda Kennedyho a prvního tajemníka Komunistické strany Sovětského svazu Nikity Sergejeviče Chruščova. Komparativní případová studie zkoumá politické kariéry obou představitelů velmocí a srovnává jejich vývoj před i po Karibské krizi. Práce je rozdělena do kapitol, kde je nejprve nastíněna problematika Karibské krize, poté osobnost Johna Fitzgeralda Kennedyho a Nikity Sergejeviče Chruščova. Cílem této práce je komparovat důsledky Kubánské raketové krize. Důsledky, které se rozdílně projevily na působnosti dvou světových lídrů, a na vnímání jejich osobností širokou veřejností.
Vliv Karibské krize na politickou kariéru J.F.Kennedyho a N.S.Chruščova
Kopková, Ivana ; Bříza, Vlastislav (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o Karibské krizi a jejím vlivu na politickou kariéru prezidenta Spojených států amerických Johna Fitzgeralda Kennedyho a prvního tajemníka Komunistické strany Sovětského svazu Nikity Sergejeviče Chruščova. Komparativní případová studie zkoumá politické kariéry obou představitelů velmocí a srovnává jejich vývoj před i po Karibské krizi. Práce je rozdělena do kapitol, kde je nejprve nastíněna problematika Karibské krize, poté osobnost Johna Fitzgeralda Kennedyho a Nikity Sergejeviče Chruščova. Cílem této práce je komparovat důsledky Kubánské raketové krize. Důsledky, které se rozdílně projevily na působnosti dvou světových lídrů, a na vnímání jejich osobností širokou veřejností.
Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
Kopková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Murčo, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi uživateli internetu, analyzuje český knižní e-shop a jeho retargetingové kampaně na sociální sítí Facebook a remarketingové kampaně. Na základě analýzy, expertních rozhovorů a průzkumu jsou společnosti formulována doporučení k dalšímu využití retargetingových a remarketingových kampaní.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOPKOVÁ, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.