Název:
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Autoři:
Rozsypal, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je věnována návrhu online marketingové strategie pro e-shop Brove. V úvodu práce jsou představeny pojmy z oblasti online marketingu, zejména SEO, linkbuilding a PPC. Na základě SWOT analýzy je navrženo několik marketingových strategií. Z daných strategií je vybrána a dále rozpracována jedna, která je v další části aplikována za pomoci online marketingových nástrojů.The Bachelor thesis is dedicated to the proposal of online marketing strategy for e-shop Brove. In the theoretical part of the thesis are described terms connected to online marketing, especially SEO, linkbuilding and PPC. Regarding to SWOT analysis there are suggested marketing strategies. The last part of the thesis iincludes the proposal of online marketing strategy according to chosen marketing strategy.
Klíčová slova:
e-mailing; e-shop; linkbuilding; online marketing; PPC; remarketing; SEO