Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí494 - 503dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prevalence závislostního chování na internetu a sociálních sítích u žáků 2. stupně vybraných základních škol v Praze
Duroňová, Šárka ; Vacek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Anotace: Náplní bakalářské práce je realizace dotazníkové (prevalenční a korelační) studie zaměřené na prevalenci závislostního chování na internetu, především ale na prevalenci užívání sociálních sítí jako náhrady komunikace v běžném denním životě. Dále se práce také věnuje zkušenostem dospívajících s návykovými látkami a zkoumá čtyři rizikové faktory - úzkostnost, beznaděj, vyhledávání zážitků a impulzivitu (dle metodiky SURPS). Mohou mít tyto faktory vliv na nadužívání internetu a zakládání několika profilů na sociálních sítích? Cílem mé práce je zjistit prevalenci závislostního chování v populaci žáků II. stupně ZŠ, identifikovat závislostní potenciál především využíváním sociálních sítí, zjistit množství běžně využívaných sociálních sítí mezi dospívajícími a míru jejich důležitosti na sociální život žáků II. stupně ZŠ. Klíčová slova: Internet - sociální síť - závislostní chování - rizikové chování
Sítě aktérů regionálního rozvoje v Místní akční skupině Pošumaví
Petříková, Lenka ; Perlín, Radim (vedoucí práce) ; Maříková, Pavlína (oponent)
Předkládaná práce se zabývá problematikou sítí aktérů regionálního rozvoje v Místní akční skupině Pošumaví (MAS). Cílem práce je zhodnotit fungování sítí v rámci Místní akční skupiny Pošumaví se zaměřením na existenci sítí, na jejich aktivitu a prostupnost a na způsob a intenzitu zapojení aktérů regionálního rozvoje do těch sítí. V kontextu rámcových institucionálních podmínek místní akční skupiny bylo analyzováno dotazníkové šetření společně s řízenými rozhovory s aktéry MAS. Z výsledků výzkumu vyplývá, že v současném programovacím období se v Místní akční skupině Pošumaví zformovaly sítě, ale spolupráce v nich zatím příliš intenzivně neprobíhá. Na druhou stranu se část aktérů regionálního rozvoje chce do budoucna do spolupráce v MAS více zapojit, což může vést k rozšíření nebo prohloubení stávající spolupráce.
Využití Facebooku v marketingu studia Arven
Hausmannová, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Využití Facebooku v marketingu studia Arven Cíl: Hlavním cílem této práce je na základě anketního šetření vytvořit stránku na Facebooku pro Power Plate studio Arven v Čelákovicích a následně zhodnotit její efektivitu. Metody: V práci byly použity metody kvantitativní i kvalitativní. Kvantitativní metoda byla aplikována v anketách mezi stávajícími klienty studia a fanoušky stránek fitness zařízení na Facebooku. Kvalitativní metoda byla využita při strukturovaných rozhovorech. Dále byl aplikován monitoring stránky na Facebooku. Výsledky: Bylo zjištěno, že stránky na Facebooku mají své opodstatnění - slouží k prezentaci firmy. Nicméně fanoušci stránek na Facebooku je nesledují moc často. Dále bylo zjištěno, že je velice složité na základě Facebooku přivést nové klienty do studia. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook
Užívání nových médií z rituálového hlediska se zaměřením na sociální sítě
Faustová, Markéta ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Tereza (oponent)
Cílem bakalářské práce "Užívání nových médií z rituálového hlediska se zaměřením na sociální sítě" je ukázat, jak se v chování uživatelů sociálních sítí projevují prvky rituální komunikace. Text je rozdělen do pěti kapitol, které dále zahrnují úzce zaměřené podkapitoly. Po krátkém úvodu následuje kapitola věnující pozornost otázce nových médií, jejich podstatě, jejich popularitě a okolnostem jejich nástupu. Druhá kapitola pojednává o rituálu a jeho různých významech a o rituálové komunikaci. Tématem třetí kapitoly jsou sociální sítě, které představují typického zástupce komunikačních cest v oblasti nových médií. Práce se blíže věnuje třem velkým sociálním sítím, jejichž popularita v současné době je největší., a to sociální síti Twitter, Facebook, LinkedIn a Spolužáci.cz. Kapitolu čtvrtou tvoří především shrnutí výsledků kvalitativního výzkumu, který byl pro účely této práce realizován a který má demonstrovat, zda a jakým způsobem se rituálnost komunikace u uživatelů popsaných sociálních sítí projevuje. V popředí kapitoly je podstata výzkumu a jeho průběh charakterizován. V rámci výzkumu proběhlo deset hloubkových rozhovorů s náhodně vybranými uživateli některé ze čtyř výše zmíněných sociálních sítí a dvě deníčková šetření u dvou aktivních uživatelů zaměřená na zvládání abstinence. Závěrečná...
Fotografie a nová média - změny v obrazové narativitě.
Zoulová, Tereza ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Slanec, Jaroslav (oponent)
Práce se zabývá změnami, které do fotografie přinesla nová média. Ve stručnosti přináší náhled do historie od prvních pokusů na tomto poli až k objevu a vývoji digitálního fotoaparátu. Dále se zabývá prezentací fotografie v době nových médií. Zejména věnuje pozornost internetu, který výrazně přispěl k masovému šíření snímků jak profesionálních fotografů, tak i těch amatérských. Poukazuje na to, že dostupnost digitálních fotoaparátů a internetu jsou hlavní příčinou změn jak v pořizování, tak prezentaci. Rozebírá jednotlivé způsoby online prezentace, od starších jakými jsou osobní webové stránky či blogy, až po nejnovější - sociální sítě. Právě na sociální sítě je kladem důraz, neboť díky nim šíření fotografií zaznamenalo velký nárůst a největší odklon od prezentace profesionální, jakou jsou galerie. Poslední část práce se zabývá příklady z novinářské praxe. Týdeník Respekt slouží jako ukázka média, které z nejvíce strohé podoby, tedy černobílých novin, prošlo vývojem k barevnému magazínu i webovým stránkám. Je tedy na něm možno porovnávat změny způsobené jak přechodem z jedné technologie na druhou, tak i souběžnou prezentací na webu. Druhým příkladem je fotografická agentura Magnum Photos. Zde jsou rozebírány změny způsobené přechodem agentury z klasického papírového archivu na digitální, který...
Mediální politika Rady Evropy ve vztahu k nových médiím
Vondráková, Tereza ; Šmíd, Milan (vedoucí práce) ; Chaloupková, Helena (oponent)
Tereza Vondráková Bakalářká práce: Mediální politika Rady Evropy ve vztahu k novým médiím - Abstrakt Bakalářská práce s názvem "Mediální politika Rady Evropy ve vztahu k novým médiím" shrnuje všechny zásadní dokumenty a aktivity, které tato mezinárodní organizace k dané problematice přijala. Rada Evropy je instituce s mnohaletou tradicí a zaměřuje se především na ochranu lidských práv a svobod. Jedním z úkolů Rady Evropy je i sledování médií a jejich vývoje a proměn. Neustálý technologický vývoj s sebou přináší i nové formy komunikace na poli internetu a Rada Evropy se rozhodla zkoumat, zda je možné tyto platformy považovat za média. Pokud by tomu tak bylo, vztahovaly by se na tato média povinnosti a práva, jež Rada Evropy zaručuje tradičním médiím především v Evropské úmluvě o lidských právech. Práce se nejprve zabývá definováním Rady Evropy a jejího postavení na mezinárodním poli. Podstatná část bakalářské práce je věnována vymezení pojmů nová média a sociální sítě, pro které zatím neexistuje žádná ustálená definice. Druhá část práce je věnována popisu mediální politiky Rady Evropy od jejího počátku až do současnosti s důrazem na aktivity, které Rada Evropa konala v oblasti internetu a nových médií. Na tyto oblasti se zaměřuje poslední a nejstěžejnější část bakalářské práce. Zde jsou postupně analyzovány...
Občanský fotožurnalismus - amatéři v roli fotoreportérů.
Votavová, Barbora ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Turek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Občanský fotožurnalismus - amatéři v roli fotoreportérů se zabývá rostoucí aktivitou běžných občanů na vytváření obrazového mediálního obsahu, která zaznamenala v posledním desetiletí obrovský nárůst, a to především díky rozvoji komunikačních a informačních technologií. Práce je rozdělena do tří částí. První část se soustředí na teoretické vymezení fenoménu občanské žurnalistiky a občanského fotožurnalismu. Zároveň zobrazuje, jaký vliv mají nové technologie na amaterizaci žurnalistiky a rovněž poukazuje na vztah mezi amatéry zasahujících do médií a profesionály. Druhá část bakalářské práce charakterizuje sociální sítě a internetové služby umožňující publikování a následné sdílení fotografií, a které se zasloužily o rozvoj občanské obrazové žurnalistiky. Jsou jimi například weby Flickr, Twitter nebo fotografická agentura Demotix. Třetí část práce se zabývá konkrétními případy, kdy se amatérské fotografie dostaly do médií jako plnohodnotný zpravodajský materiál - například teroristické útoky v Londýně v roce 2005 nebo Arabské jaro v roce 2011. Ve všech třech částech je kladen důraz na tištěná a elektronická média.
Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010
Wiglasz, Radek ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010 se zabývá aktivitami politických stran na internetových sociálních sítích Facebook, YouTube a Twitter. Sleduje také činnost některých občanských iniciativ, které zasáhly do předvolebního dění a následně i výsledků samotného hlasování při volbě nových zástupců do dolní komory Parlamentu České republiky. V první části se věnuje tomu, jak politické strany, které ve volbách uspěly, využily potenciál sociálních sítí pro svou předvolební kampaň, jak se jejich aktivity mezi sebou vzájemně lišily a také, jestli byly rozdíly v používání jednotlivých sociálních sítí. Rovněž zjišťuje, jak samotné strany vnímaly kampaň na sociálních sítích a jakou formu propagace na nich zvolily. V druhé části diplomová práce sleduje činnost občanských iniciativ na sociálních sítích, jejich následný vliv na výsledek hlasování a také to zda jejich úspěch či neúspěch u voličů souvisel právě s jejich aktivitami na internetu, nebo zde hrála roli i propagace v jiných médiích. V závěru pak práce i s pomocí průzkumu mezi uživateli sociálních sítí analyzuje vliv předvolební kampaně politických stran a občanských iniciativ na sociálních sítích na konečný výsledek těchto parlamentních voleb.
Využívání nových médií v předvolebních kampaních na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Ondráková, Simona ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Cílem práce je popsat možnosti využití nových médií v politických předvolebních kampaních. Konkrétně se práce zaměří na prezidentskou kampaň Baracka Obamy, popíše způsoby využití webových stránek, online sociálních sítí a dalších prostředků a zhodnotí efektivitu používaných kanálů. Součástí práce bude porovnání metod americké kampaně s českou předvolební kampaní při volbách do poslanecké sněmovny v květnu 2010.
Sociální síť Facebook ve zpravodajství: srovnání prostoru věnovanému sociální síti Facebook a jejímu obsahu v českých médiích v roce 2009 a 2011
Bezdíčková, Andrea ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce "Sociální síť Facebook ve zpravodajství: Srovnání prostoru věnovanému sociální síti Facebook a jejímu obsahu v českých médiích v roce 2009 a 2011" se věnuje využívání a citování sociální sítě Facebook ve zpravodajství vybraných médií. Práce shrnuje vznik a posilování online médií, především fenoménu sociálních sítí na konkrétním příkladu sociální sítě Facebook, a jejich vliv na proměnu mediální sféry, zpravodajských hodnot i zdrojů. V rámci analýzy textů obsahujících výraz Facebook ve zvolených obdobích let 2009 a 2011 práce srovnává četnost příspěvků zmiňujících termín Facebook v denících Blesk, Hospodářské noviny a MF Dnes, i na zpravodajských serverech Aktuálně.cz a iDNES.cz. Na základě výsledků analýzy práce popisuje způsob a proměny práce se sociální sítí Facebook v českých médiích včetně jejího využívání jako zpravodajského zdroje, hodnotí změnu statusu sociální sítě Facebook ve společnosti a zmiňuje vztah příspěvků obsahujících zmínku o Facebooku ke zpravodajským hodnotám. Součástí textu je i průzkum agentury My.cz mapující přístup českých novinářů k sociálním sítím včetně praktického využívání sociálních sítí jako zpravodajských zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí494 - 503dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.