Název:
Využití Facebooku v marketingu studia Arven
Překlad názvu:
Utilization of Facebook in studio Arven's marketing
Autoři:
Hausmannová, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Využití Facebooku v marketingu studia Arven Cíl: Hlavním cílem této práce je na základě anketního šetření vytvořit stránku na Facebooku pro Power Plate studio Arven v Čelákovicích a následně zhodnotit její efektivitu. Metody: V práci byly použity metody kvantitativní i kvalitativní. Kvantitativní metoda byla aplikována v anketách mezi stávajícími klienty studia a fanoušky stránek fitness zařízení na Facebooku. Kvalitativní metoda byla využita při strukturovaných rozhovorech. Dále byl aplikován monitoring stránky na Facebooku. Výsledky: Bylo zjištěno, že stránky na Facebooku mají své opodstatnění - slouží k prezentaci firmy. Nicméně fanoušci stránek na Facebooku je nesledují moc často. Dále bylo zjištěno, že je velice složité na základě Facebooku přivést nové klienty do studia. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, FacebookTitle: Utilization of Facebook in studio Arven's marketing Objectives: The aim of this work is to create a facebook fan page for Power Plate studio Arven in Čelákovice. The facebook fan page was created on the basis of survey. Then the effectiveness of the page was evaluated. Methods: In this work have been taken both quantitative and qualitative methods. The quantitative method was applied in survey among existing clients of studio Arven and facebook fans of fitness clubs. Qualitative method was used during structured interviews. The facebook page was monitored. Results: It was found that the facebook page serves as a presentation for companies. However, fans of the facebook pages do not follow the pages very often. It was also found that is very difficult to bring new clients to the studio thanks to Facebook. Keywords: marketing, marketing communications, social networks, Facebook
Klíčová slova:
Facebook; marketing; marketingová komunikace; sociální sítě; Facebook; marketing; marketing communications; social networks