Název: Využívání nových médií v předvolebních kampaních na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Překlad názvu: The use of new media in election campaigns on example of Barack Obama's presidential campaign
Autoři: Ondráková, Simona ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Zbiejczuk, Adam (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Barack Obama; Facebook; internet; internetová kampaň; nová média; online politické aktivity; online politika; sociální sítě; Twitter; volby; Barack Obama; elections; Facebook; internet; internet campaign; new media; online political activities; online politics; social networks; Twitter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40372

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-304677


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet