Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 363 záznamů.  začátekpředchozí343 - 352dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teorie morální paniky v praxi
Cábová, Eva ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou chování médií, respektive zvolenou strategií v kontextu vybraných kauz v ČR. Východiskem je popis konceptu teorie morální paniky, který je porovnán se skutečným chováním médií ve sledovaných kauzách. Kauzami jsou "bakterie Listerie" a "Heparinový vrah Zelenka". Komunikační strategie byla sledována v denících Mladá Fronta Dnes a Hospodářské noviny. Kvantitativní část práce byla zaměřena na kvantifikaci dat a utřídění do časových os. Cílem bylo zjistit, zda byla daná kauza proporcionálně zastoupena v obou vybraných titulech. Kvalitativní část se zaměřila na komunikační strategii a ukazatele morální paniky.
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Analýza efektivnosti komunikační strategie společnosti Siemens
Maleninská, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii společnosti Siemens s důrazem na komunikační aktivity českých společností skupiny Siemens a na konkrétní marketingovou kampaň. Teoretická část vysvětluje pojem komunikační strategie, popisuje proces marketingové komunikace, různé modely vztahující se k problematice marketingové komunikace, charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a věnuje se také marketingovému výzkumu. V praktické části lze najít všeobecné informace o společnosti Siemens, popis komunikačních aktivit společnosti zaměřených na zvyšování známosti značky Siemens a posílení image společnosti, konkrétní změny v komunikační strategii po roce 2003 a charakteristiku marketingové kampaně "V České republice jsme rádi". Obsahem závěrečné kapitoly je hodnocení dopadu provedených změn a marketingové kampaně na image společnosti Siemens vycházející z výsledků image analýz provedených nezávislou výzkumnou agenturou.
Brand politics and orientation on segments
Pullmanová, Daniela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Procházka, Jiří (oponent)
Spoločnosť VF Corporation je jedným z najväčších producentov oblečenia na svete. Jej najsilnejšími značkami sú už niekoľko rokov značky Lee a Wrangler produkujúce jeansy. V mojej práci sa zaoberám propagáciou a zacielením týchto dvoch značiek, ktoré pôsobia na spoločnom trhu. Tieto značky som si vybrala preto, lebo majú veľa spoločných rysov -- nielen spoločný trh, ale obe majú za sebou dlhú históriu pôsobnosti, z ktorej pramenia veľmi cenné skúsenosti. Komunikačné stratégie i koncové segmenty boli v posledných rokoch predmetom nemalých zmien hlavne pre značku Wrangler, ktorá si hľadala svoje nové miesto na trhu. V roku 2009 sa repozicionovala a naštartovala s novou filozofiou. V mojej práci chcem túto zmenu popísať, analyzovať a výsledný produkt porovnať s komunikačnou stratégiou značky Lee, ktorá sa po úspešnej zmene svojej stratégie koncom dvadsiateho storočia opiera o jasne definované smerovanie. Cieľom mojej diplomovej práce je analýza a porovnanie komunikačných stratégií oboch značiek v kontexte moderných foriem marketingu v rámci nižšie vymedzených segmentov.
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.
Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Mrvová, Irena ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout nové možnosti, díky nimž může firma dále expandovat na našem trhu, upevnit pozici a stát se jedním z hlavních prodejců obuvi pro střední třídu. Práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretickou část, druhá aplikuje teorii na konkrétní firmu. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou strategickou situační analýzu, cíle marketingové strategie. Rovněž klade důraz na nutné náležitosti formulace marketingové strategie. V závěrečné části jsou stručně popsány marketingové trendy posledních let. V praktické části jsou teoretické metody konfrontovány s konkrétní firmou, podnikem obchodujícím s obuví, který si kvůli důvěryhodnosti údajů nepřál být jmenován.
Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš,zaplatíš".
Bártlová, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma - Analýza komunikační kampaně ministerstva dopravy "Nemyslíš, zaplatíš" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, dále sociálního marketingu a měření efektivnosti komunikačních kampaní. Praktická část se zabývá nejprve BESIPem a statistikami nehodovosti na českých silnicích, dále je provedena analýza kampaně "Nemyslíš, zaplatíš" (představení, komunikační strategie). Součástí práce je vlastní dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaně a povědomí o ní. Na závěr je kampaň celkově zhodnocena a doplněna o doporučení.
Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Janáčková, Alžběta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rákosníková, Hana (oponent)
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.
Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Komunikační strategie firmy Abante
Křepinská, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce pojednává o firmě Abante, která je českým incomingovým golfovým tour operátorem v odvětví golfového cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu a hodnocení její komunikační strategie, komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek. Vedle stručného představení vzniku a historie společnosti, se zde dozvídáme o její činnosti, cílovém trhu, partnerech, produktech a aktivitách, od kterých se odvíjí i struktura komunikačního mixu a celkové komunikační strategie. Práce by měla posloužit k pochopení specifik v komunikaci této firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 363 záznamů.   začátekpředchozí343 - 352dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.