Název: Značková politika a segmentová orientace
Překlad názvu: Brand politics and orientation on segments
Autoři: Pullmanová, Daniela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Procházka, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; Lee; marketingový mix; segmentace; Wrangler; značka; brand; communicaton strategy; Lee; marketing mix; segmentation; Wrangler

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19788

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15758


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet