Název:
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Překlad názvu:
Communication strategy of the company Teamconsult s.r.o.
Autoři:
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.At the begining of the thesis there is short introduction of Teamconsult s.r.o., each element of the company's enviroment was analised (segmentation of customers, indentification of competitors), followsd describtion of current situation on the market of personnel services. The general conditions has been taken into account by evaluation of the past ability of the company to communicate with the market. The author analises separatelly all elements of the communication mix of Teamconsult s.r.o.. The priorities of the firm were set and in the terms of the current economical situation the communication strategy of the company was defined.
Klíčová slova:
executive search; komunikace; komunikační strategie; marketing; Communication; Communication strategy; Executive search; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15985