Název: Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Překlad názvu: Marketing strategy of company which trades with shoes
Autoři: Mrvová, Irena ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační strategie; marketingová situační analýza; marketingová strategie; communication strategy; marketing situational strategy; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15822

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11793


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet