Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu pro Bibby Financial Services, a.s.
Zapletalová, Šárka
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Bibby Financial Services, a.s. a návrhem možných zlepšení v komunikaci. V teoretické části je popsána problematika marketingu z obecného hle-diska. Na tu navazuje praktická část, kde je zanalyzován současný stav marketingové komunikace a uvedeny návrhy na zvýšení efektivity současných kanálů a zapojení nových.
The proposal for a new promotional campaign for AIESEC Prague
Jenisová, Veronika ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je navhrnout koncept nové propagační kampaně, která se týká náboru studentů Vysoké školy ekonomické (VŠE) na zahraniční odborné stáže přes studentskou organizaci AIESEC. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části se komplexně věnuji propagaci. Tato část je také věnována problematice správného naplánování propagační kampaně a vytvoření průzkumu trhu. Praktická část obsahuje zhodnocení předchozí kampaně a návrh nové. Trendy v současné komunikaci představují orientaci na zákazníka, který je stále více náročnější. Propagační kampaň jsem proto navrhla specificky podle požadavků studentů VŠE. Brala jsem ohled na propagační kanály a prostředky, které lze v rámci propagace na VŠE použít.
Uplatnění literatury jako produktu na německém trhu
Hubková, Pavlína ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na literaturu jako produkt a zkoumá, jaký význam a jaké možnosti má export české literatury na trh Spolkové republiky Německo. Teoretická část je věnována specifikům literárního produktu a trhu s literaturou. Další kapitola se zaměřuje na německý trh s literaturou. Charakterizuje vývoj v posledních letech a současný stav, postavení překladové literatury a význam exportu české literatury do Německa. Třetí část představuje na příkladu konkrétního spisovatele možnosti uplatnění české literatury v Německu.
Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Mrvová, Irena ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout nové možnosti, díky nimž může firma dále expandovat na našem trhu, upevnit pozici a stát se jedním z hlavních prodejců obuvi pro střední třídu. Práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretickou část, druhá aplikuje teorii na konkrétní firmu. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou strategickou situační analýzu, cíle marketingové strategie. Rovněž klade důraz na nutné náležitosti formulace marketingové strategie. V závěrečné části jsou stručně popsány marketingové trendy posledních let. V praktické části jsou teoretické metody konfrontovány s konkrétní firmou, podnikem obchodujícím s obuví, který si kvůli důvěryhodnosti údajů nepřál být jmenován.
The impact of advertising on the image of chosen consumer products brands
Derenčényiová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi reklamou a image jako součásti značky. Teoretická část přibližuje pojmy značka, reklama a nákupní chování spotřebitele. Za pomoci dotazníkového výzkumu je potom v části praktické zhodnocená míra vlivu reklamy, a sekundárně i jiných faktorů, na celkové vnímání značky spotřebitelem. Za předmět zkoumání byla v této práci vybrána značka probiotických jogurtů Activia.
Brand Strategy of L'ORÉAL on the Czech Market
Dudinská, Daniela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Cílem práce je, po charakteristice obecných teoretických východisek, popsat a porovnat strategie značek společnosti L'ORÉAL na českém trhu a pokusit se o zhodnocení positioningu a image vybraných z nich, a to prostřednictvím SWOT analýzy. V první kapitole práce vysvětluje pojmy značka a strategické řízení značky. Druhá kapitola se zabývá marketingovou komunikací a jejími formami. Ve třetí kapitole je stručně popsána SWOT analýza a její význam. Ve čtvrté kapitole je představena společnost L'ORÉAL a její postavení na světovém i českém trhu. Poslední kapitola rozebírá značkovou strategii společnosti L'ORÉAL na českém trhu a podrobně popisuje strukturu portfolia značek, které firma v ČR nabízí.
Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda
Sluková, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou loajality zákazníka -- tedy jeho věrnosti a spokojenosti -- jakožto jednou z konkurenčních výhod maloobchodní jednotky. Každá zdravá společnost by se měla snažit si svého zákazníka udržet a stimulovat ho k dalšímu nákupu, takovýto zákazník je poté jejím hnacím motorem a ve finále vytváří největší část tržeb. Samotná spokojenost zákazníka nestačí, protože i spokojený zákazník se k nám vrátit nemusí. Loajální je ten, který se spokojený rád vrací. Jako retailingovou firmu jsem si zvolila řetězec maloobchodních prodejen RockPoint, který prodává sportovní vybavení a doplňky. Takto zaměřenou firmu jsem si vybrala, protože jsem ji v porovnání s potravinovými řetězci shledala vhodnější pro zkoumání loajality. Cílem této bakalářské práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, zda je zákazník Rock Pointu loajální a doporučit firmě možná řešení do budoucnosti.
Competitive position of the company Dermacol ČR
Krahulcová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce Konkurenční postavení společnosti Dermacol ČR pojednává o situaci na kosmetickém trhu a na základě Porterovy analýzy hodnotí postavení české společnosti mezi stávajícími konkurenty.
Postavení firmy Žabka na českém trhu
Voříšková, Dana ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
V této bakalářské práci je zhodnocena současná situace postavení společnosti Žabka na českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.