Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení podnikové výkonnosti na bázi Business Intelligence
Křepinská, Veronika ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
Podniky dnes působí na trhu dynamických změn a tvrdé konkurence. Pro jejich přežití je důležité efektivně řídit a zvyšovat podnikovou výkonnost. Řízení organizací je v dnešní době z velké části podporováno informačními a komunikačními technologiemi, které se rychle vyvíjí a přináší stále nová řešení a technologie. Jedním z těchto řešení je koncepce řízení výkonnosti podniku (z anglického Corporate Performance Management), které je založeno na technologiích Business Intelligence a poskytuje ucelený a komplexní pohled na výkonnost firmy a její strategické řízení. Cílem této práce je seznámit čtenáře s touto rozvíjející se koncepcí a jejími principy, výhodami, jednotlivými komponentami i postupem implementace. Po této teoreticky zaměřené části, je cílem praktické části, realizovat řešení koncepce pro konkrétní organizaci tak, aby jí přinesla očekávané výsledky a efekty. Řešeni je navrhováno pro společnost, která poskytuje konzultantské služby a vývoj software v oblasti technologií Business Intelligence. Dle obsahu CPM je nejprve zvolena manažerská metoda řízení podnikové výkonnosti, firemní strategie a následně jednotlivé klíčové indikátory výkonnosti, tak jak podporují dosahování strategických cílů společnosti. Poté jsou definovány a optimalizovány datové zdroje, na kterých je postaveno vytvoření jednotlivých nástrojů pro vizualizaci výkonnosti podniku. V tomto případě se jedná o interaktivní scorecardy a dashboardy. Po této fázi by mělo být řešení navrhnuto tak, aby bylo připraveno pro některého z programátorů, který ho realizuje v konkrétní aplikaci. V tomto případě se jedná o Microsoft Office PerformancePoint Server 2007.
Komunikační strategie firmy Abante
Křepinská, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce pojednává o firmě Abante, která je českým incomingovým golfovým tour operátorem v odvětví golfového cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu a hodnocení její komunikační strategie, komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek. Vedle stručného představení vzniku a historie společnosti, se zde dozvídáme o její činnosti, cílovém trhu, partnerech, produktech a aktivitách, od kterých se odvíjí i struktura komunikačního mixu a celkové komunikační strategie. Práce by měla posloužit k pochopení specifik v komunikaci této firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.