Název:
Komunikační strategie firmy Abante
Autoři:
Křepinská, Veronika ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce pojednává o firmě Abante, která je českým incomingovým golfovým tour operátorem v odvětví golfového cestovního ruchu. Zaměřuje se na analýzu a hodnocení její komunikační strategie, komunikačního mixu a jeho jednotlivých složek. Vedle stručného představení vzniku a historie společnosti, se zde dozvídáme o její činnosti, cílovém trhu, partnerech, produktech a aktivitách, od kterých se odvíjí i struktura komunikačního mixu a celkové komunikační strategie. Práce by měla posloužit k pochopení specifik v komunikaci této firmy.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová komunikace; marketingový mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1108