Název: Analýza efektivnosti komunikační strategie společnosti Siemens
Překlad názvu: The Communication Strategy of the Siemens Company and the Analysis of Its Efficiency
Autoři: Maleninská, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: image analýza; komunikační strategie; marketingový výzkum; Siemens; communication strategy; image analysis; marketing research; Siemens

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15979


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet