Název: Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Překlad názvu: Invia.cz, travel agency online communication strategy while approaching new markets.
Autoři: Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; komunikační strategie; optimalizace pro vyhledávače; SEO; communication strategy; internet marketing; search engine optimization; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20073

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16043


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet