Název:
Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Překlad názvu:
Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication
Autoři:
Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.Thesis describes the role of creative concepts in ATL and integrated communication. Due to the detail analysis of the advertising creation process defines the key aspects for effective setting of the complex communication campaigns and creative concepts.
Klíčová slova:
brief; komunikační strategie; kreativní strategie; marketingová strategie; reklamní agentura; advertising agency; brief; communication strategy; creative strategy; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13111