Název: Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Překlad názvu: Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication
Autoři: Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brief; komunikační strategie; kreativní strategie; marketingová strategie; reklamní agentura; advertising agency; brief; communication strategy; creative strategy; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13111

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9092


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet