Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,810 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ukrajinská válečná komunikace přes sociální média
Pešková, Daniela ; Střítecký, Vít (vedoucí práce) ; Špelda, Petr (oponent)
Diplomová práce zkoumá roli sociálních médií ve válečné komunikaci se zaměřením na taktiky digitální diplomacie a krizové komunikace, konkrétně na využívání digitálních platforem ukrajinskými diplomatickými a vládními aktéry během probíhajícího konfliktu s Ruskem. Hlavním cílem práce je systematicky zkoumat ukrajinskou válečnou komunikaci s využitím tematicko-obsahové analýzy jako primárního metodologického přístupu. Studie detailně odhaluje převládající komunikační strategie používané vybranými ukrajinskými oficiálními profily na sociální síti X a jejich konzistentnost v užívání. Podrobným popisem uplatňování strategií mobilizace jednání, konstrukce příběhů a emocionálního apelu práce nabízí využitelné poznatky pro zlepšení komunikačních strategií během konfliktů. Výsledky navíc zdůrazňují transformační roli digitálních platforem při utváření veřejného mínění a ovlivňování mezinárodního diskurzu během krize. Šetření tak osvětluje strategickou implementaci digitálních médií v mezinárodních vztazích a krizovém řízení, a nabízí pochopení funkčních komunikačních postupů, které by mohly zvýšit efektivitu budoucího diplomatického úsilí a účinnost krizové komunikace.
Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Světelská, Denisa ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce "Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů" se zabývá kvalitativní analýzou vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. Z teoretického hlediska pokrývá vysvětlení pojmu brand a zabývá se také modely, které jsou využívány při tvorbě značek a brandingu. Zaměřuje se také na značkové komunity, jejich specifika a jejich přínos pro značky. Následně je detailně specifikován CrossFit, historie vzniku značky a další náležitosti, které CrossFit prezentuje. Jedná se zejména o prostředí tělocvičen a specifický tréninkový režim. Nastíněny jsou také dostupné analýzy komunikace dané značky. Součástí teoretického pozadí je i přiblížení CrossFitové komunity z dosavadních analýz. Díky polostrukturovaným rozhovorům na téma komunikace brandu, konkurenčním výhodám a odlišnostem oproti jiným sportům a CrossFitové komunity, která je nedílnou součástí značky, byly rozklíčovány využívané dimenze brandingu. Díky zkušenostem jedinců se značkou se práce snaží určit faktory, které přispívají k úspěchu značky na sportovním poli a zároveň jakým způsobem značka působí na samotné jedince. Pozornost je tak věnována i vlivu značky na psychiku jedince a jeho život jako celek. Z rozhovorů vyplývá, že značka velmi intenzivně pracuje jak se značkovou...
Synergie tradičního sportu a esportu: Motivace k zakládání esportových týmů tradičními sportovními kluby
Dušek, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Synergie tradičního sportu a esportu: Motivace k zakládání esportových týmů tradičními sportovními kluby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace motivačních aspektů tradičních sportovních klubů k zakládání esportových týmů a zhodnocení přínosů tohoto kroku. Tento výzkum se bude zaměřovat na studium synergie mezi tradičním sportem a esportem a zkoumat, jaké důvody vedou sportovní kluby k investicím do esportu a vytváření vlastních esportových týmů. Porozumět ekonomickým, strategickým a fanouškovským aspektům spojení těchto odvětví a navrhnout doporučení pro kluby, jak nejlépe využít synergii mezi tradičním sportem a esportem. Metody: V práci je využito kvalitativního výzkumu. Výzkum je založen na navrženém výběru respondentů, jehož cílem bylo získat reprezentativní vzorek názorů z různých prostředí a perspektiv. Celkem se výzkumu zúčastnilo šest významných respondentů, z nichž každý zastupuje uznávaný tradiční fotbalový nebo hokejový klub. Výsledky: Tradiční sportovní kluby se rozhodují zakládat esportové týmy primárně za účelem rozšíření značky a oslovování mladších demografických skupin. Tento krok jim rovněž otevírá nové tržní příležitosti a zdroje příjmů. Práce poukazuje, že pečlivě plánované strategie a dobře zvládnutá synergie mezi tradičními sporty a esportem, jsou...
Hodnotové orientace a strategie nastupujících generací (X, Y, Z)
Chobotová, Tereza ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Svobodová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou proměn hodnot, morálky a strategií nastupujících generací v České republice. Práce se soustředí především na generace X a Y, okrajově pak, jako doplnění, na současně nastupující generaci Z. Cílem práce je popsat, jakým způsobem se od sebe generace liší v rámci přístupu k hodnotám a morálce, jaké strategie volí a jak se v rámci jejich života proměňují. V rámci sociologie jsou pojmy hodnoty a strategie klíčovými koncepty, které jsou využívané ke studiu lidského chování a společnosti. Přispívají tak jednak k hlubšímu porozumění nastavenému paradigma ve společnosti a jednak usnadňují v různých oblastech proces optimalizace. Umožňují odvětvím reagovat na proměňující se požadavky a nároky nastupujících generací. Konkrétně obsaženými kategoriemi v této práci jsou rodinné vztahy a oblast pracovního nasazení. V teoretické části je problematika zakotvena do odborné literatury. Tato část je věnována terminologii, definování jednotlivých generací, hodnotám, morálce a strategiím. V praktické části práce navazuje na výzkum Evropský výzkum hodnot pro Českou republiku, a to z let 1991, 1999, 2008 a 2017. Práce s datovými soubory z těchto ročníků je založena na deskriptivní analýze v programu IBM SPSS. V rámci deskriptivní analýzy bylo konkrétně využito zobrazení dat v...
Vnímání strategií práce s obecně-geografickou mapou žáky různého věku
Poldová, Viktorie ; Trokšiar, David (vedoucí práce) ; Machová, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategiemi používanými při práci s mapou a jejich vnímáním žáky různého věku. Pro výzkum byla vybrána obecně-geografická mapa, se kterou se žáci často setkávají v hodinách geografie. Celkem 92 žáků 6. a 9. tříd a posledního ročníku SŠ se účastnilo experimentu zahrnujícího test a dotazník. Oční kamera využívaná během testu umožnila získat reálné strategie, zatímco strategie vnímané žáky byly získány za pomoci dotazníku. Vnímané strategie byly kvalitativně i kvantitativně zpracovávány a zkoumány z hlediska čtyř dimenzí, tj. repertoáru, distribuce, adaptability a efektivity. Výsledky odhalily široký repertoár vnímaných strategií a nejčastěji uváděné typy strategií. Největší repertoár se ukázal u žáků v posledním ročníku SŠ, zatímco nejmenší u žáků 6. ročníku. Na základě distribuce typů strategií v úlohách a používání potřebných prvků v uvedené strategii prokázali nejvyšší schopnost přizpůsobovat své vnímané strategie studenti posledního ročníku SŠ, naopak nejnižší žáci 6. ročníku. Pro hodnocení efektivity byly stanoveny ideální nejrychlejší a nejpřesnější strategie. Přes problematičnost zkoumání efektivity u vnímaných strategií bylo zjištěno, že žáci ve většině úloh upřednostnili rychlejší strategie, ale uváděli i neefektivní strategie. Nejefektivnější strategie volili...
Modelovací úlohy - Role strategií při procesu transformace mentální představy do formální reprezentace
GEYER, Jakub
Modelovací úlohy, které spočívají v transformaci mentální představy do formální reprezentace, se velmi často vyskytují při studiu informatiky, matematiky, ale i v dalších technických i netechnicky zaměřených oborech. Z didaktického hlediska je na modelovacích úlohách zajímavé mimo jiné to, jakými způsoby/postupy řešitelé (studenti) zvládají časem náročnější, komplexnější úlohy. Často je možné setkat se s tím, že studenti mají u komplexních úloh s jejich řešením značné obtíže (nebo je uspokojivě nejsou schopni vyřešit vůbec), přestože dříve s typově podobnými jednoduššími úlohami žádné problémy neměli. Možné vysvětlení lze spatřovat ve špatném užití modelovacích strategií (např. rozděl a panu, cyklický přístup, apod.) nebo jejich úplná absence. Tato práce se zaměřuje na analýzu role strategií v modelovacích úlohách, možnosti jejich podpory/rozvoje a způsobu výuky. Je zde provedena studie, jejíž cílem bylo analyzovat možné dopady strategií v postupech studentů vysoké školy při řešení modelovacích úloh v oblastech 3D modelování a databáze. Cílem výzkumu bylo také analyzovat možnost zobecnění modelovacích strategií a jejich přenositelnosti mezi doménami s odlišným typem modelu.
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Bartoníčková, Klára ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti vybrané společnosti XYZ, s. r. o. s využitím metody Balanced Scorecard. Závěrečná práce zahrnuje tři hlavní části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a poznatky, které jsou důležité pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou současného stavu. To obnáší zhodnocení finanční situace a provedení strategické analýzy vybrané společnosti. Poslední část práce je zaměřena na implementaci metody Balanced Scorecard, přičemž jsou zde navržena doporučení a návrhy na zlepšení výkonnosti podniku, které vycházejí z teoretických poznatků a analytické části diplomové práce.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Výběr a implementace informačního systému
Buben, Jan ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem a implementací informačního systému pro nejmenovanou společnost, která se věnuje publikováním zpráv a nabízením reklamní plochy na svém webovém portálu. Pro pochopení dané problematiky jsou nejdříve představena teoretická východiska. Dále je řešena problematika současného stavu Společnosti s využitím příslušných analýz. Na základě získaných výsledků je navrhnuta změna, která zahrnuje implementaci informačního systému vyvinutého na míru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,810 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.