Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,241 záznamů.  začátekpředchozí1200 - 1209dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový marketing a nové trendy
Babec, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Komu se nelení, tomu se zelení: Open Access Greenhorns
Simandlová, Tereza
Jednou z cest otevřeného přístupu je zelená cesta (green road). Vydá-li se vědec/odborník/student po zelené cestě, doputuje až k repozitářům institucionálním, předmětovým či osobním, kde buď může autoarchivovat svoji vědeckou práci, či získat přístup k práci ostatních. Open Access “Greenhorni” se v poslední době množí jako houby po dešti. Znáte i vy svůj repozitář?
Prezentace: idr-88_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-88_2 - Stáhnout plný textMP4
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.
Význam moderních sociálních sítí v životě dospívající mládeže
PTÁČKOVÁ, Eva
Bakalářská práce se zabývá vlivem tzv. sociálních sítí na život středoškoláků. Předmětem této práce jsou bezprostřední důsledky užívání sociálních sítí na internetu na každodenní, ?reálný? život současných středoškoláků. Cílem práce bylo cestou kvalitativního výzkumu popsat, jakým způsobem a do jaké míry ovlivňuje členství v sociální síti vnímání sebe sama a svého okolí i do jaké míry může ovlivňovat dospívající mládež. Jako výzkumná metoda bylo použito kvalitativní dotazování a následná analýza získaných dat v souladu se zakotvenou teorií podle Strausse a Corbinové (1999). Provedený výzkum odkrývá rozporuplnou roli sociálních sítí, jako komunikačního prostředku i možnou míru jejich vlivu na současnou dospívající mládež.
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Vybrané rizikové chování na středních školách v regionu Domažlice
ČERNÁ, Pavlína
Tématem této bakalářské práce je Vybrané rizikové chování na středních školách v regionu Domažlice. Rizikové chování je jev ohrožující společnost napříč všemi kulturami. Jeho negativní důsledky mohou být ještě více znásobeny, pokud k jeho výskytu dochází v mladistvém věku. Pod jeho vlivem je u dospívajících ohrožen jejich zdraví vývoj. Zasahuje do stránky biologické, psychické i sociální a to nejen v době, kdy se adolescent chová rizikově, ale i v době budoucí, kdy jedinec musí nést následky tohoto jednání. Práce zahrnuje část teoretickou, kde jsou stručně charakterizovány vybrané formy rizikového chování současně s protektivními faktory, které na tento druh chování mají výrazný vliv. Praktická část vymezuje určené cíle a popis vlastního výzkumu, včetně diskutování zjištěných výsledků s poznatky jiných autorů, které uvádí teoretická část. Výskyt rizikového chování nelze zcela eliminovat, avšak lze jej alespoň snížit či jeho počátek oddálit. K tomu slouží primární prevence. Jako jeden ze základních nástrojů evaluace prevence lze využít monitoring rizikového chování, na který je zaměřena praktická část této práce. Výzkum byl prováděn na středních školách v regionu Domažlice. Jednalo se o typy škol s různým zaměřením ? gymnázium, obchodní akademie a střední odborné učiliště. Data od studentů těchto škol byla sbírána kvantitativně prostřednictvím dotazníkového šetření. Respondentům byly dotazníky rozdány ve školním prostředí. Velký důraz byl kladen na anonymitu dotazníku a ubezpečení respondentů, že se jimi vyplněný dotazník nedostane do rukou žádné z blízkých autorit. Z tohoto důvodu byla i vyloučena přítomnost autority při vyplňování dotazníku. Takto měla být zajištěna co nejvyšší validita dat. Na základě získaných dat byly potvrzeny předem stanovené hypotézy. Cílem výzkumu bylo zmapování výskytu vybraného rizikového chování na středních školách v regionu Domažlice. Jako první z dílčích cílů byla stanovena komparace zapojení respondentů do rizikového chování u chlapců a dívek. Druhým dílčím cílem bylo porovnání výskytu rizikového chování na jednotlivých typech škol. Z výzkumu je patrné, že nelze komplexně určit, zda se více či méně vyskytuje rizikové chování u chlapců či dívek. Lze pouze konstatovat, že některé vybrané jevy jsou více typické pro mužské pohlaví druhé pro ženské pohlaví u jiných je zastoupení srovnatelné. V případě sledování rizikového chování na jednotlivých typech škol, výrazně více převyšuje výskyt nežádoucích jevů na středním odborném učilišti ve srovnání s ostatními typy škol. Region Domažlice svým výskytem dospívajících chovajících se rizikově odpovídá republikovému průměru. Výsledky práce lze využít k realizaci efektivní primární prevence, pro potřeby dalších výzkum a v neposlední řadě i jako teoretický rámec pro výuku v této oblasti.
Využití Internet marketingu v lázeňství
GOTTWALDOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá tématem "Využití Internet marketingu v lázeňství``. Práce byla vypracována v Lázních Hodonín a navazuje na výzkum marketingové komunikace, který zjistil důležitost internetu jako informačního a komunikačního prostředku firmy s jejími zákazníky. Lázně jsou mladým moderním zařízením nacházejícím se v Jihomoravském kraji, jejichž jediným majitelem je od roku 1993 město Hodonín. Zařízení slouží k léčbě pohybového aparátu, relaxaci, rekondici a nabízí i wellness pobyty. Cílem této práce je zhodnocení dosavadního využití Internetového marketingu Lázní, jeho účinnosti a návrh možných zlepšení v této oblasti. Dílčím cílem je zjištění spokojenosti zákazníků {--} samoplátců - s internetovou prezentací Lázní, jejich názory a postoje k dalším nástrojům internetové komunikace. Teoretická část vymezuje základní terminologii a nástroje Internetového marketingu dle odborné literatury, internetových článků a aktuálních informací z oboru. Tyto poznatky se staly východiskem pro osobní rozhovor s marketingovou specialistkou a zároveň k definování a zhodnocení dosud využívaných nástrojů internetové komunikace Lázní Hodonín. Primární data spokojenosti klientů s www prezentací Lázní, jejich postoje a názory, byla získána dotazníkovým šetřením. S ohledem na finanční, personální, technické a jiné možnosti organizace je její působení na internetu na velmi dobré úrovni. Ještě více je to patrné ve srovnání s webovou prezentací jejich konkurence. Zjištěné výsledky a uskutečněná reklamní kampaň na Facebooku objevily prostor pro zlepšení a nové perspektivy v oblasti ppc reklamy, emailingu, podpory prodeje a sociálních sítí. Společným cílem navržených opatření bylo především zlepšení efektivity komunikace se stálými, ale i potenciálními klienty. Aktivní působení Lázní na internetu je z hlediska chování daného segmentu spotřebitelů nutností dnešní konkurenční doby. Pro posílení vztahů se současnými zákazníky, ale i z důvodu oslovení nových, by proto mělo marketingové oddělení na tento trend vhodně reagovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,241 záznamů.   začátekpředchozí1200 - 1209dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.