Název:
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
Překlad názvu:
On.line marketing and social networs - their usage in markrting on the example od dance studio Naboso
Autoři:
Maslowská, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářká práce se zabývá možnosti propagace retailové firmy na sociálních sítích, kterou demonstruje na příkladu tanečního studia Naboso, jež autorka propaguje po dobu několika měsíců na Facebooku.Práce je rozdělena do tří částí - první se věnuje on-line marketingu v teoretické rovině, druhá popisuje sociální sítě a snaží se o porovnání jejich využití v marketingu, třetí se zaobírá projektem propagace tanečního studia na Facebooku.The thesis focuses on the promotion possibilities for a retail company on the social networks, which is demonstrated on the example of the dance studio Naboso, which had been promoted for a couple of months on Facebook. The thesis is divided into three parts - first describes on - line marketing theoretically, second describes social networks and compares their usage in marketing, third focuses on the promotion of the dance studio on Facebook.
Klíčová slova:
Facebook; on-line marketing; sociální sítě; Facebook; on-line marketing; social network
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25627