Název: Moderní trendy v internetovém marketingu - virální mrg
Překlad názvu: Viral marketing
Autoři: Novotný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Blahut, Michael (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; reklama; sociální sítě; virální marketing; word-of-mouth; advertisement; Internet marketing; social networks; viral marketing; word-of-mouth

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26846

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet