Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza event marketingu vybrané studentské organizace
Neubauerová, Ilona ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kalinová, Lucie (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu event marketingové akce v organizaci ESN VSE Prague - Buddy System o.s. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické se věnuji vysvětlení pojmu event marketing jako součást marketingového mixu, typologii eventů a správnému plánování eventů. V praktické části se zaměřuji na analýzu akce Nation2Nation. Popisuji zde, jak akce probíhala v počátcích, a zabývám se analýzou současné situace. Stanovila jsem si tři hypotézy, které jsem na základě analýzy potvrdila. Primárním zdrojem informací byly dotazníky s návštěvníky, rozhovor s dřívějším hlavním organizátorem a pozorování. V závěru jsem provedla vyhodnocení a shrnula doporučení.
Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Kalinová, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Černý, Jakub (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.
Systém odměňování pracovníků v personální agentuře
Kalinová, Lucie ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Žižka, Martin (oponent)
Systém odměňování pracovníků je složitá oblast řízení lidských zdrojů. Při vytváření a nastavování systému odměňování se každá společnost musí zabývat svými specifickými vlastnostmi, požadavky zaměstnanců, náročností práce apod. Systém odměňování se obvykle skládá ze mzdy a zaměstnaneckých výhod. Je důležité, aby mzda byla srovnatelná na trhu práce. Zaměstnanecké výhody by měly mít nastavena jasná pravidla jejich poskytování, pro zaměstnance zajímavou strukturu a přínos. Tato bakalářská práce je o systému odměňování v personální agentuře, o jeho fungování a jeho nedostatcích.

Viz též: podobná jména autorů
1 KALINOVÁ, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.