Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Budování sportovní značky PUMA
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Budování sportovní značky PUMA Cíl: Cílem diplomové práce je získat podněty pro aktivity sloužící k budování sportovní značky PUMA. Podněty jsou získány z marketingového výzkumu, provedeného na dvou vzorcích respondentů. Prvým vzorkem je Generace Y definovaná podle Bergha (2012). Druhým vzorkem respondentů jsou zaměstnanci firmy PUMA. Metody: Budovní sportovní značky PUMA bylo zjišťováno na základě standardizované metody osobnosti značky od J. L. Aaker (1997), upravené podle autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byly použité statistické funkce: aritmetický průměr, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Na základě výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro další vývoj této značky. Výsledky: Z výzkumu vzešla nejlépe dimenze Aktivita. Osobnost sportovní značky PUMA lze charakterizovat jako aktivní, stabilní a dynamickou. Na tomto výsledku se shodly obě skupiny respondentů, jak Generace Y, tak zaměstnanci firmy PUMA. Klíčová slova: budování značky - branding, brand management, sportovní značka, firma PUMA, marketingový výzkum
Identifikace značky velkých sportovních událostí
Petráčková, Jana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) ; Eger, Ludvík (oponent)
Název: Identifikace značky velkých sportovních událostí Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky letních olympijských her a mistrovství světa ve fotbale. Metody: V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda písemného a elektronického dotazování. Identifikace osobnosti výše zmíněných značek byla provedena na základě metody měření osobnosti značky dle dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byla provedena jejich statistická analýza. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že osobnost značky letních olympijských her je vystihována dimenzemi Odpovědnost, Aktivita a Jednoduchost a lze ji charakterizovat jako značku stabilní, odpovědnou, aktivní, dynamickou a přirozenou. Osobnost značky mistrovství světa ve fotbale je vystihována pouze dimenzí Aktivita a lze ji charakterizovat jako značku aktivní, dynamickou a inovativní, Klíčová slova: Sportovní značka, osobnost značky, měření osobnosti značky, image značky, identita značky, letní olympijské hry, mistrovství světa ve fotbale.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Šohajová, Kristýna ; Hudáková, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je vypracovat návrh opatření expanze značky Ideální nájemce na nový trh s důrazem na posílení konkurenceschopnosti značky na trhu. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska, která vycházejí převážně z metodiky autorů Ko Floora a Kellera. Analytická část se zaměřuje na zhodnocení aktuálního potenciálu značky a analýzu konkurentů na plánovaném trhu. V návaznosti na provedené analýzy jsou v návrhové části navržena opatření v oblasti komunikace směřující k expanzi značky.
Analýza značky DM na základě teorie archetypů
Mackenzie, Karolína ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy podle autorek Mark a Pearson, dále procesy tvorby a personalizace značky. Za účelem lepšího pochopení filosofie společnosti dm je v práci přiblížen koncept anthroposofie s přechodem k biodynamickému zemědělství. V práci je řešena otázka, zda a ve kterých prvcích lze v komunikaci dm spatřit archetyp Pečovatele. U značky dm je analyzováno pět prvků komunikace, a to sortiment, slogan, spoty, firemní magazín a CSR kampaně. U těchto prvků je hodnocena míra podobnosti s archetypem Pečovatele. Tento archetyp je nejvýrazněji přítomný u sortimentu dětského zboží a u magazínu active beauty, jehož hlavními tématy je péče a rodina.
Branding Development at Insurance Company
Taťáková, Zuzana ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The presented diploma thesis is focused on the use of concepts and brand strategy for the development of the brand Pojišťovna České spořitelny a.s, Vienna Insurance Group. Based on the theory of marketing gurus Ko Floor, Kapferer, Keller, and concepts like brand identity and brand prism are used to analyse the brand's current branding strategy. At the same time, competitors and environment analyses are conducted in order to determine the brand's position on the market. On the basis of the results of the analyses, proposals for the development of the brand concept are determined.
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Master’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.
Application of Branding Concepts for Development of Competitiveness
Tesařová, Mariana ; Schüller, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master’s thesis is focused on application of branding concepts for development of competitiveness of product of educational institution, specifically “Entrepreneurship and Small Business Development” field of study. Based on literature review, Ko Floor methodology and Brand Prism concept, current situation of field of study is evaluated. Furthermore, analysis of selected competitors and customer requirements, together with industry analysis, are obtained in order to identify brand position of field of study within the Czech Republic market of higher education. Based on the results from conducted analysis, proposal of solutions towards development of concept of brand for development of competitiveness of ESBD field of study are identified.
Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09
Kolder, Tomáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Perottino, Michel (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá brandingem v politice a klade si za cíl srovnat vnímání osobnostních značek lídrů stran ODS a TOP 09. Pro daný výzkum byl zvolen lídr ODS Petr Fiala a lídr TOP 09 Karel Schwarzenberg. V této práci byly měřeny hodnoty značky skrz postupy, které navrhl K. L. Keller a pro výzkum osobnostní značky byl použit koncept OCEAN Gerarda Sauciera, který tvoří hlavní pilíř této práce. Srovnání vnímání osobnostních značek lídrů těchto stran bylo zkoumáno na vzorku 212 studentů politologie a ekonomie.
Budování sportovní značky PUMA
Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Budování sportovní značky PUMA Cíl: Cílem diplomové práce je získat podněty pro aktivity sloužící k budování sportovní značky PUMA. Podněty jsou získány z marketingového výzkumu, provedeného na dvou vzorcích respondentů. Prvým vzorkem je Generace Y definovaná podle Bergha (2012). Druhým vzorkem respondentů jsou zaměstnanci firmy PUMA. Metody: Budovní sportovní značky PUMA bylo zjišťováno na základě standardizované metody osobnosti značky od J. L. Aaker (1997), upravené podle autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byly použité statistické funkce: aritmetický průměr, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Na základě výsledků výzkumu byla formulována doporučení pro další vývoj této značky. Výsledky: Z výzkumu vzešla nejlépe dimenze Aktivita. Osobnost sportovní značky PUMA lze charakterizovat jako aktivní, stabilní a dynamickou. Na tomto výsledku se shodly obě skupiny respondentů, jak Generace Y, tak zaměstnanci firmy PUMA. Klíčová slova: budování značky - branding, brand management, sportovní značka, firma PUMA, marketingový výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.