Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Master’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.
Podnikatelský záměr - založení nové společnosti
Šoukal, Filip ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budu zabývat vypracováním podnikatelského záměru na založení nové společnosti, která bude poskytovat ubytování spojené s půjčením motocyklu a služeb průvodce. V práci bude obsažena část teoretická, ve které jsou uvedeny metody, pojmy a cíle. Dále pak část analytická, ve které budu analyzovat makroekonomické faktory a rizika. V praktické části budu na základě těchto pojmů a metod vypracovávat výše zmíněný podnikatelský záměr.
Marketingová strategie podniku
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší počet uskutečněných objednávek. V praktické části jsou zhodnoceny analýzy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodeje a stálých zákazníků.
Podnikatelský záměr - založení nové společnosti
Šoukal, Filip ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budu zabývat vypracováním podnikatelského záměru na založení nové společnosti, která bude poskytovat ubytování spojené s půjčením motocyklu a služeb průvodce. V práci bude obsažena část teoretická, ve které jsou uvedeny metody, pojmy a cíle. Dále pak část analytická, ve které budu analyzovat makroekonomické faktory a rizika. V praktické části budu na základě těchto pojmů a metod vypracovávat výše zmíněný podnikatelský záměr.
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Master’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.
Marketingová strategie podniku
Václavíková, Petra ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro internetový obchod www.babylonshop.cz. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší počet uskutečněných objednávek. V praktické části jsou zhodnoceny analýzy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodeje a stálých zákazníků.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hoffmann, Patrick
1 Hoffmann, Patrik
2 Hoffmann, Pavel
10 Hoffmann, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.