Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální pedagogika jako vysokoškolský obor
Mackenzie, Karolína ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce Mediální pedagogika jako vysokoškolský obor analyzuje rámcové vzdělávací programy pro základní a střední školy, ve kterých se zaměřuje na průřezové téma mediální výchovy, a současně analyzuje možnosti vzdělávání českých pedagogů a budoucích pedagogů v oblasti mediální pedagogiky. Z výstupů zmíněných analýz zjišťuje průnik mezi požadavky rámcových vzdělávacích programů a možnostmi vzdělávání pedagogů. Výsledky jsou členěny tak, že nejprve jsou shrnuta témata, která pokrývá český vzdělávací systém, a poté témata, která dle RVP mají pedagogové mediální výchovy naplnit, ale nejsou zajištěny aktuální nabídkou vzdělávání pro pedagogy. Témata, která jsou požadována RVP, jsou dále porovnána s možnostmi vzdělávání pedagogů na zahraničních univerzitách a jsou představeny obory, které mohou být pro český vzdělávací systém inspirativní. Na základě spojení výstupů rámcových vzdělávacích programů, možností vzdělávání v českém prostředí a inspirací ze zahraničních univerzit je představen návrh vysokoškolského oboru Mediální pedagogika pro pedagogické fakulty, který by zajišťoval ucelené vzdělání učitelů, resp. budoucích učitelů, mediální výchovy. Navržená struktura oboru reflektuje současná očekávání daná rámcovými vzdělávacími programy a současně moderní didaktické přístupy i aktuální trendy v...
Kázeň ve waldorfské škole z pohledu učitele
Mackenzie, Karolína ; Simonová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Straková, Jana (oponent)
Tato práce pojednává o problematice kázně ve waldorfských školách. Rozšiřuje obzory o fungování waldorfské školy, její filosofii a práci učitelů. Kvalitativní výzkum je zaměřen na čtyři kázeňské problémy, a to odbývání a neplnění úkolů, nepozornost při hodině, používání vulgárních slov a používání mobilních telefonů v době, kdy jsou zakázané. Prostřednictvím hloubkových rozhovorů zjišťuje, jak učitelé udržují kázeň, či řeší nekázeň ve třídách a nabízí přehled používaných strategií. Výsledné strategie jsou porovnány se současnými trendy v řízení třídy. Výsledky výzkumu slouží jako inspirace nejen pro waldorfské učitele v oblasti řešení nekázně ve své třídě. Klíčová slova: kázeň, waldorfská škola, kvalitativní výzkum
Analýza značky DM na základě teorie archetypů
Mackenzie, Karolína ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy podle autorek Mark a Pearson, dále procesy tvorby a personalizace značky. Za účelem lepšího pochopení filosofie společnosti dm je v práci přiblížen koncept anthroposofie s přechodem k biodynamickému zemědělství. V práci je řešena otázka, zda a ve kterých prvcích lze v komunikaci dm spatřit archetyp Pečovatele. U značky dm je analyzováno pět prvků komunikace, a to sortiment, slogan, spoty, firemní magazín a CSR kampaně. U těchto prvků je hodnocena míra podobnosti s archetypem Pečovatele. Tento archetyp je nejvýrazněji přítomný u sortimentu dětského zboží a u magazínu active beauty, jehož hlavními tématy je péče a rodina.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.