Název: Budování sportovní značky PUMA
Překlad názvu: PUMA branding
Autoři: Lečková, Veronika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management,sportovní značka; budování značky - branding; firma PUMA; marketingový výzkum; osobnost značky; brand management; brand personality; branding; corporate PUMA; marketing research; sports brand

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67633

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336769


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet