Název:
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Překlad názvu:
Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Autoři:
Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce je zaměřena vstupní strategii značky Virtika na český trh. Za účelem dosažení tohoto cíle author zkoumal literaturu zaměřenou na metodiku značky od Ko Floora a koncept Brand Prizm. V analytické části byly provedeny analýzy prostředí Českého trhu, analýza odvětví, klíčových konkurentů a vnímání značky zakazníky. Tyto analýzy pomohly autorovi identifikova budoucí pozici značky na Českém trhu. Na základě výsledků analýz, autor vytvořil návrh řešení vstupní strategie značky and zvýšení její konkurence schopnosti na Českém trhu.
Master’s thesis is focused on Branding Strategy of Virtika company for the Czech Market Entry. In order to achieve this target author reviewed literature sources which are focused on Ko Floor methodology of branding and Brand Prizm concept. In analytical part is analyzed environment of the Czech market, outerwear industry, key competitors, and brand perception of customers. These analyses helped the author to identify future brand positioning on the Czech market. Based on results of the analyses author made a proposal of the solution towards entry strategy and increasing competitiveness on the Czech market.
Klíčová slova:
brand; brand communication; brand development; brand identity; brand personality; brand positioning; branding; entrance strategy; increase competitiveness; branding; identita značky; komunikace značky; osobnost značky; pozice značky; rozvoj značky; vstupní strategie; značka; zvýšení konkurence schopnosti
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85312