Název: Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Překlad názvu: Development of Competitiveness of Company
Autoři: Šohajová, Kristýna ; Hudáková, Markéta (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnota pro zákazníka; komunikace značky; konkurenceschopnost; osobnost značka; positioning značky; brand communication; brand personality; brand positioning; competitiveness; customer value

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193217

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417958


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet