Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, a jeho praktickým využitím na téma: Marketingový průzkum - případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka. Cíl této diplomové práce je na základě marketingového průzkumu zjistit výhodnost a návratnost investice do relaxačního centra Lhotka. Výsledky této práce by měly být cenné informace, které snad pomohou investorovi při výstavbě tohoto centra.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé
Michalová, Veronika ; Bezděková, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků kavárny Akademie Caffé a následným vyhodnocením tohoto výzkumu na základě dotazníkového řešení. Důležitou součástí práce jsou také návrhy a doporučení, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků, a tím i ke zvýšení tržeb a získání lepšího postavení na trhu.
Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu
MITÁŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké formy marketingové komunikace používá čerpací stanice Benzina Orlen při komunikaci se současnými nebo budoucími zákazníky a spotřebiteli a proč. Na základě získaných informací bylo Benzině Orlen navrženo využití dalších možných forem, včetně moderních systémů vhodných pro marketingovou komunikaci.
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
HOŠINSKÝ, Filip
Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a navrhnout jisté změny, které by mohly vést ke zlepšení této komunikace. Jelikož firma nechce investovat tolik financí do marketingové online propagace, je důležité hledat možné alternativy a díky rozvoji internetu a vývoji globálních trendů se tyto možnosti jistě otevírají. Právě proto jsem navrhnul méně nákladná řešení, která by měla naplnit požadavky firmy. Teoretickou část jsem zpracoval na základě formulace z odborné literatury a internetových zdrojů. Primárně jsem čerpal z literatury, která se věnuje marketingové komunikaci a později spíše online marketingové komunikaci, tedy tou, kterou jsem se posléze zabýval v praktické části diplomové práce. Důležité bylo zaměřit se na to, jak funguje marketingová komunikace a popsat, jaké nástroje využívá. V poslední fázi jsem se zaměřil na optimalizování webových stránek a sociálních sítí. Praktická část obsahuje analýzu současné marketingové komunikace a přibližuje online nástroje marketingové komunikace, které Firma XY využívá. Mezi nejvýznamnější nástroje online marketingové komunikace patří bezpochyby webová stránka společnosti. Díky webové stránce si zákazníci mohou z domova prohlédnou celou nabídku vozů jak nových, tak ojetých i včetně informací o ceně a stavu vozidla. Dále uveřejňuje veškeré informace o servisních službách a doplňkových službách, které firma nabízí a poskytuje kontakty pro svoje zákazníky. Dotazníkové šetření potvrzuje i fakt, že respondenti důvěřují nejvíce online zdrojům právě z webových stránek firem a k vyhledávání nabídek a informací o automobilech využívají internetové vyhledávače, a to nejčastěji Google. Jelikož sledovaná společnost měla velice špatně nastavenou komunikaci přes Facebook a neměla zřízený profil na Instagramu, navrhovaná doporučená se týkala těchto dvou zmíněných sociálních sítí. Návrhy pro zlepšení komunikace na Facebooku, by měla vést ke zvýšení fanouškovské základny a šíření povědomí o značce společnosti mezi potenciálními zákazníky. Společnost by měla proto plánovat tento druh komunikace dopředu a klást na ni větší důraz, jelikož to může být po webové stránce druhým největším online zdrojem kontaktů. Dále ve svých návrzích doporučuji společnosti založit firemní Instagramový profil. Těmito návrhy jsem splnil cíle na zlepšení marketingové komunikace. Těmito cíli byly: 1. Zjistit stav a formy marketingové komunikace ve firmě. 2. Analyzovat marketingovou online komunikaci v konkurenčních firmách. 3. Zhodnotit současný stav online marketingové komunikace 4. Analyzovat nákupní chování zákazníků v online prostředí. 5. Navrhnout změny, které povedou ke zlepšení online marketingové komunikace. Firma již zmíněné návrhy tak může v budoucnu použít a s ohledem na dobu působení na trhu, lze porovnat minulé výsledky ve velikosti základny svých fanoušků, počtu prokliků na konkrétní stránce, přijatých zpráv od zákazníků, ale také i v měřitelnosti prodeje vozů. Všechny tyto indikátory jsou měřitelné online marketingovými nástroji, jako jsou Google Analytics nebo Facebook Business Manager. Dále firma může využít data, která byla získána v porovnání s konkurencí a rozhodnout na základě strategických krocích v budoucnu. Přínosem pro firmu tak mohou být nejenom navrhovaná zlepšení, ale také podklady z provedených analýz výzkum a dotazníkového šetření, která mohou sloužit v budoucím hodnocení jako základna pro porovnávání dlouhodobých výsledků.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie
Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový výzkum, který je veden elektronickou formou. Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení, zda spotřebitelé upřednostňují privátní značky oproti komerčním značkám, zda znají kvalitu privátních značek. Pomocí těchto dat jsou následně vytvořena doporučení, která by pomohla ke zvýšení prodejů daných privátních značek a lepší informovanost zákazníků.
Srovnání úrovně tělesné zdatnosti dětí staršího školního věku na typově různých šumperských školách
Dusová, Veronika ; Krejča, Filip (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Práce je zaměřená na posouzení úrovně tělesné zdatnosti žáků 7. A Základní školy Nový Malín a studentů sekundy Gymnázia Šumperk, kteří spadají do věkové kategorie 12 a 13 let. Teoretická část práce poskytuje informace a charakterizuje starší školní věk, pohybové aktivity, tělesnou zdatnost a volný čas. V praktické části bude proveden kvantitativní výzkum, který vychází z teorie a je založen na ověření výzkumných otázek. Následovat bude kvalitativní výzkum, kdy bude zjištěna úroveň tělesné zdatnosti žáků a studentů prostřednictvím testování. Hlavním cílem práce je zjistit a srovnat aktuální úroveň tělesné zdatnosti výzkumného souboru prostřednictvím čtyř motorických testů testové baterie UNIFFITTEST (6-60). Dílčím cílem je pomocí ankety zjistit objem a náplň volného času. V práci budou hodnoty mého měření srovnány s měřením z roku 2015. Výsledky ukazují, že jedinci třídy 7. A mají vyšší úroveň tělesné zdatnosti než jedinci sekundy. Podle odpovědí má více volného času třída sekunda, která má také méně jedinců vykonávajících pohybové aktivity. Právě v těchto aktivitách nejsou obě třídy výrazně omezovány přípravou do školy. U chlapců byl zjištěn pokles úrovně tělesné zdatnosti oproti měření v roce 2015.
Řízení mateřské školy s více odloučenými pracovišti
Pucandlová, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá porovnáním řízení mateřských škol, které jsou rozděleny dle daných specifik. Tímto rozčleněním vznikla skutečnost mateřských škol s více odloučenými pracovišti, které se dále staly předmětem výzkumu. V teoretické části jsou definované základní pojmy managementu. Výzkumné šetření je zaměřeno na oblasti manažerských funkcí. Terminologie jednotlivých funkcí poukazuje na důležitost problematiky řízení managementu. V empirické části bylo využito kvantitativního šetření formou dotazníku vytvořeného v Google dokumentech. Výsledky šetření byly přeneseny do přehledných grafů a tabulek pro další využití. Osloveni byli respondenti z regionu Mladá Boleslav, kde je čtyřicet šest mateřských škol. Následné výzkumné šetření bylo zaměřeno na kvalitativní výzkum s orientací na mateřské školy s více odloučenými pracovišti. Respondenti formou osobního setkání odpověděli na formulované otázky. Tyto výsledky šetření byly zaznamenány do tabulkových přehledů a dále zpracovány pro další výzkum. Získané informace s respondenty v oblasti manažerských funkcí odkryly celkový pohled na řízení organizací. Následnou konzultací respondenti potvrdili či upřesnili tvrzení zaznamenané v dotazníkovém šetření. Cílem bakalářské práce je porovnání mateřských škol podle faktografických údajů. Výstupy z šetření a...
Zástupce ředitele - možný stupeň k funkci ředitele
Srncová, Radana ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá uplatňováním přístupů v současné praxi při zohledňování výkonu funkce zástupce ředitele jako vhodného či nezbytného předpokladu pro pozdější výkon funkce ředitele školy nebo školského zařízení. Práce zjišťuje současný stav a přístupy, které jsou uplatňovány v praxi v podmínkách zřizovatelů, ředitelů a zástupců ředitelů škol a školských zařízení. Práce vychází ze studia dostupné odborné literatury a platných právních norem v podmínkách České republiky. Zároveň čerpá i ze zahraničních zkušeností, které jsou uplatňované v dané oblasti. Výzkum byl proveden formou dotazníků a kromě jiného zjišťoval, jak je v praxi prováděn výběr budoucích ředitelů. Rovněž byly zkoumány názory respondentů zřizovatelů a ředitelů na zařazení podmínky výkonu funkce zástupce ředitele do konkurzních řízení. Dále byly zkoumány názory respondentů na možné získání manažerských dovedností při výkonu funkce zástupce ředitele. Analýza výzkumu popisuje zjištěný stav a doporučuje možné řešení uvedené otázky v dalším období s důrazem na možné zvýšení kvality českého školství.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.