Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
HOŠINSKÝ, Filip
Cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit, jaký je současný stav marketingové komunikace, potažmo online marketingové komunikace ve Firmě XY a zda je tato komunikace efektivní. Následně zhodnotit tento stav a navrhnout jisté změny, které by mohly vést ke zlepšení této komunikace. Jelikož firma nechce investovat tolik financí do marketingové online propagace, je důležité hledat možné alternativy a díky rozvoji internetu a vývoji globálních trendů se tyto možnosti jistě otevírají. Právě proto jsem navrhnul méně nákladná řešení, která by měla naplnit požadavky firmy. Teoretickou část jsem zpracoval na základě formulace z odborné literatury a internetových zdrojů. Primárně jsem čerpal z literatury, která se věnuje marketingové komunikaci a později spíše online marketingové komunikaci, tedy tou, kterou jsem se posléze zabýval v praktické části diplomové práce. Důležité bylo zaměřit se na to, jak funguje marketingová komunikace a popsat, jaké nástroje využívá. V poslední fázi jsem se zaměřil na optimalizování webových stránek a sociálních sítí. Praktická část obsahuje analýzu současné marketingové komunikace a přibližuje online nástroje marketingové komunikace, které Firma XY využívá. Mezi nejvýznamnější nástroje online marketingové komunikace patří bezpochyby webová stránka společnosti. Díky webové stránce si zákazníci mohou z domova prohlédnou celou nabídku vozů jak nových, tak ojetých i včetně informací o ceně a stavu vozidla. Dále uveřejňuje veškeré informace o servisních službách a doplňkových službách, které firma nabízí a poskytuje kontakty pro svoje zákazníky. Dotazníkové šetření potvrzuje i fakt, že respondenti důvěřují nejvíce online zdrojům právě z webových stránek firem a k vyhledávání nabídek a informací o automobilech využívají internetové vyhledávače, a to nejčastěji Google. Jelikož sledovaná společnost měla velice špatně nastavenou komunikaci přes Facebook a neměla zřízený profil na Instagramu, navrhovaná doporučená se týkala těchto dvou zmíněných sociálních sítí. Návrhy pro zlepšení komunikace na Facebooku, by měla vést ke zvýšení fanouškovské základny a šíření povědomí o značce společnosti mezi potenciálními zákazníky. Společnost by měla proto plánovat tento druh komunikace dopředu a klást na ni větší důraz, jelikož to může být po webové stránce druhým největším online zdrojem kontaktů. Dále ve svých návrzích doporučuji společnosti založit firemní Instagramový profil. Těmito návrhy jsem splnil cíle na zlepšení marketingové komunikace. Těmito cíli byly: 1. Zjistit stav a formy marketingové komunikace ve firmě. 2. Analyzovat marketingovou online komunikaci v konkurenčních firmách. 3. Zhodnotit současný stav online marketingové komunikace 4. Analyzovat nákupní chování zákazníků v online prostředí. 5. Navrhnout změny, které povedou ke zlepšení online marketingové komunikace. Firma již zmíněné návrhy tak může v budoucnu použít a s ohledem na dobu působení na trhu, lze porovnat minulé výsledky ve velikosti základny svých fanoušků, počtu prokliků na konkrétní stránce, přijatých zpráv od zákazníků, ale také i v měřitelnosti prodeje vozů. Všechny tyto indikátory jsou měřitelné online marketingovými nástroji, jako jsou Google Analytics nebo Facebook Business Manager. Dále firma může využít data, která byla získána v porovnání s konkurencí a rozhodnout na základě strategických krocích v budoucnu. Přínosem pro firmu tak mohou být nejenom navrhovaná zlepšení, ale také podklady z provedených analýz výzkum a dotazníkového šetření, která mohou sloužit v budoucím hodnocení jako základna pro porovnávání dlouhodobých výsledků.
Interní komunikace ve vybrané společnosti
HOŠINSKÝ, Filip
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaký je současný stav interní komunikace ve vybraném podniku, kterým je GW Logistics a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout změny, které by vedli ke zlepšení interní komunikace, případně navrhnout zcela nová řešení. Stávající stav jsem zjistil za pomocí pozorování uvnitř podniku, dotazníkového šetření a konzultace s ředitelem a ostatními pracovníky. Domnívám se, že stanovený cíl se mi podařilo naplnit. Teoretickou část jsem vypracoval na základě formulace z odborné literatury. Čerpal jsem hlavně z literatury, která se zabývá komunikací a později spíše interní komunikací, tedy tou, která se odehrává uvnitř podniku. Konkrétně jsem se věnoval nástrojům, typům, formám a funkcím interní komunikace. Důležité bylo zaměřit se na fungující interní komunikaci a popsat, jaké bariéry komunikaci brání a kde nastává hlavní problém. Dále jsem věnoval pozornost efektivní komunikaci a zpětné vazbě. Jak se ukázalo z dotazníkového šetření, ale i z odborné literatury, firmy mají s tímto velký problém. V praktické části jsem se zaměřil už na konkrétní cíl a tím bylo zjistit, jak funguje komunikace v podniku GW Logistics a. s. Tento cíl jsem zjišťoval pomocí dotazníkového šetření, pozorování v podniku a řízeného rozhovoru s ředitelem. Důležité bylo si nejen stanovit hlavní cíl ale i dílčí cíle. V tomto případě se jednalo o to, jak zaměstnanci na nejnižších pozicích komunikují se svým nadřízeným, jaké se jim dostává zpětné vazby. Jestli i oni mohou vyjádřit svůj názor a hodnotit svého nadřízeného. Tyto dílčí cíle mi přišly pro firmu jako potencionálně největší problém, ve kterém bych mohl navrhnout jistá řešení. Návrhy na zlepšení vidím v podobě zřízení anonymní schránky, kde by se shromažďovaly veškeré stížnosti a připomínky pracovníků. Dále, aby vedoucí pracovníci více naslouchali svým podřízeným a sbírali jejich návrhy pro zlepšení. Zpětné vazby pro vedoucí pracovníky se může docílit i zavedením hodnotících pohovorů, či hodnotících dotazníků. Zavedení firemního časopisu by velice pomohlo s informovaností svých zaměstnanců a zavedení ceny zaměstnanec měsíce by je jistě motivovala. Co by pomohlo zefektivnit komunikační dovednosti, spíše u zaměstnanců na vyšších pozicích, je kurz efektivní komunikace pro firmy. Velký prostor pro zlepšení komunikace, a hlavně i zlepšení vztahů uvnitř podniku je v oblasti firemních akcí, či událostí. Závěry a analýzy výsledků spolu s návrhy budou předány panu řediteli GW Logistics a budou moci být využity k potencionálnímu zkvalitnění stávající interní komunikace v podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.