Název: Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Překlad názvu: Marketing communication in selected company
Autoři: HOŠINSKÝ, Filip
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analyzovat; dotazník; marketingová komunikace; nákupní chování; respondenti; zákazník; condition; marketing communication; questionnaire; research; respondents; shopping behaviour
Citace: HOŠINSKÝ, Filip. Marketingová komunikace ve vybraném podniku. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59379

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515513


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet