Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace jako základní prvek marketingu
MITÁŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké formy marketingové komunikace používá čerpací stanice Benzina Orlen při komunikaci se současnými nebo budoucími zákazníky a spotřebiteli a proč. Na základě získaných informací bylo Benzině Orlen navrženo využití dalších možných forem, včetně moderních systémů vhodných pro marketingovou komunikaci.
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Krumlovsko a PodKletí)
MITÁŠOVÁ, Hana
Hlavním cílem bakalářské práce byla identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost návštěvníků cestovního ruchu v turistických oblastech Krumlovsko a PodKletí a posouzení souladu mezi jejich představou a reálným stavem. V těchto oblastech se vnímala kvantita a kvalita primární a sekundární nabídky cestovního ruchu z hlediska poptávky. Pro naplnění cílů bakalářské práce byly provedeny návrhy směřující ke zvýšení spokojenosti návštěvníků turistické oblasti Krumlovsko a PodKletí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.