Název:
Marketingový průzkum – případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka
Překlad názvu:
Marketing Research - a Case Study of Benefits and Return on Building a Lhotka Wellness Center
Autoři:
Závodný, Ondřej ; Dobrý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V této diplomové práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, a jeho praktickým využitím na téma: Marketingový průzkum - případová studie výhodnosti a návratnosti výstavby relaxačního centra Lhotka. Cíl této diplomové práce je na základě marketingového průzkumu zjistit výhodnost a návratnost investice do relaxačního centra Lhotka. Výsledky této práce by měly být cenné informace, které snad pomohou investorovi při výstavbě tohoto centra.
In this thesis, I focus on marketing research and its practical use on: Marketing Research - A case study of benefits and return on building wellness center Lhotka. The objective of this thesis is based on marketing research to determine profitability and return on investment in wellness center Lhotka. The results of this study should be valuable information that might help an investor in the construction of this center.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový informační systém; marketingový průzkum; Marketingový výzkum; respondenti; marketing information system; Marketing research; marketing research; respondents; the questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2401