Název: Postavení privátní značky obchodního řetězce
Překlad názvu: Market position of a private label
Autoři: ŠEFČÍKOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; obchodní řetězec; Privátní značka; respondenti; vývoj privátních značek; značka; zákazník; brand; consumer; marketing research; Private label; retail chain
Citace: ŠEFČÍKOVÁ, Lucie. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53187

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513818


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet