Název:
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Překlad názvu:
Market position of a private label
Autoři:
ŠEFČÍKOVÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá privátními značkami obchodního řetězce Albert. Hlavním cílem této práce je zjistit jejich postavení na trhu z pohledu spotřebitele. Dalším cílem je zjistit informovanost zákazníků ohledně privátních značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku značek, zejména těch privátních. Praktická část využívá marketingový výzkum, který je veden elektronickou formou. Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení, zda spotřebitelé upřednostňují privátní značky oproti komerčním značkám, zda znají kvalitu privátních značek. Pomocí těchto dat jsou následně vytvořena doporučení, která by pomohla ke zvýšení prodejů daných privátních značek a lepší informovanost zákazníků.This bachelor thesis pursues private labels in retail chain Albert. The main purpose of this study is to determinate their position on the retail market from consumer perception. Another aim is to find out customer awareness of private labels. The thesis is devided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on labels issue, especialy on position of private labels on the market. The practical part uses marketing survay, which is realized by online questionnaire survey. The goal of bachelor thesis is to evaluate customers preferences concerning private against commercial brands and their knowledge of private labels quality. The gained data will be used to formulate recommendations which would help to increase sold volume of private label products and improve customers awareness about private labels.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; obchodní řetězec; Privátní značka; respondenti; vývoj privátních značek; značka; zákazník; brand; consumer; marketing research; Private label; retail chain Citace: ŠEFČÍKOVÁ, Lucie. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53187