Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání úrovně tělesné zdatnosti dětí staršího školního věku na typově různých šumperských školách
Dusová, Veronika ; Krejča, Filip (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Práce je zaměřená na posouzení úrovně tělesné zdatnosti žáků 7. A Základní školy Nový Malín a studentů sekundy Gymnázia Šumperk, kteří spadají do věkové kategorie 12 a 13 let. Teoretická část práce poskytuje informace a charakterizuje starší školní věk, pohybové aktivity, tělesnou zdatnost a volný čas. V praktické části bude proveden kvantitativní výzkum, který vychází z teorie a je založen na ověření výzkumných otázek. Následovat bude kvalitativní výzkum, kdy bude zjištěna úroveň tělesné zdatnosti žáků a studentů prostřednictvím testování. Hlavním cílem práce je zjistit a srovnat aktuální úroveň tělesné zdatnosti výzkumného souboru prostřednictvím čtyř motorických testů testové baterie UNIFFITTEST (6-60). Dílčím cílem je pomocí ankety zjistit objem a náplň volného času. V práci budou hodnoty mého měření srovnány s měřením z roku 2015. Výsledky ukazují, že jedinci třídy 7. A mají vyšší úroveň tělesné zdatnosti než jedinci sekundy. Podle odpovědí má více volného času třída sekunda, která má také méně jedinců vykonávajících pohybové aktivity. Právě v těchto aktivitách nejsou obě třídy výrazně omezovány přípravou do školy. U chlapců byl zjištěn pokles úrovně tělesné zdatnosti oproti měření v roce 2015.
Realizace útočných standardních situací ve fotbale na různých výkonnostních úrovních
Král, Jan ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na realizaci útočných standardních situací ve fotbale. Konkrétně v soutěžích: divize skupina B, třetí liga skupina A a nejvyšší soutěž, tedy první liga. Rozbor práce je založen na sledování fotbalových utkání ze záznamu. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních oddílů, a to z teoretického a výzkumného oddílu. Teoretický oddíl je orientovaný na teoretické pojmy, jako jsou herní systémy, herní kombinace, herní činnosti a standardní situace. Ve výzkumném oddílu se nacházejí tyto zkoumané situace: jakým způsobem týmy nejčastěji zahrávají útočné standardní situace, ze kterého místa nejčastěji dochází k rozehrávání útočných standardních situací, který hráč nejčastěji zahrává útočné standardní situace, z jakého prostoru nejčastěji hráči zakončují útočné standardní situace, jaký hráč nejčastěji zakončuje útočné standardní situace, zakončení útočných standardních situací na branku nebo mimo branku ve vybraných českých fotbalových soutěžích, které jsem uvedl výše. Informace z diplomové práce mohou být oporou trenérům při analýze útočných standardních situací jednotlivých týmů, a trenéři pak budou moci vhodně zvolit taktiku při bránění útočných standardních situací. Klíčová slova fotbal, standardní situace, útok, výkonnostní úroveň, střela, centr, přihrávka, útočník
Motivační struktura žáků 1. stupně základní školy Mohylová v Praze 13 k pohybové aktivitě
Moravcová, Zuzana ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou motivace k pohybové aktivitě žáků 1. stupně základní školy Mohylová v Praze 13. Jejím cílem je získat informace o tom, co žáky mladšího školního věku motivuje k pohybovým aktivitám, jaký mají vztah k pohybu a výsledky porovnat mezi jednotlivými ročníky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s tématem práce, jako je motivace, pohybová aktivita, nachází se zde charakteristika mladšího školního věku a jednotlivých fází jeho vývoje. Dále se tato část věnuje problematice volného času, životního stylu a zdraví. Výzkumná část je zaměřena na výzkumné šetření a interpretaci zjištěných výsledků. Šetření probíhalo formou dotazníku, které bylo provedeno u žáků 1. až 5. ročníků základní školy Mohylová. Pomocí řízeného rozhovoru byly zjištěny názory učitelů 1.stupně základní školy Mohylová k problematice pohybové aktivity žáků mladšího školního věku a motivace k pohybu. Z výsledků práce vyplynulo, že žáci mají k pohybové aktivitě kladný vztah, pohybová aktivita jim přináší radost a jejich největší motivací k pohybu je potřeba být zdravý. KLÍČOVÁ SLOVA motivace, pohybová aktivita, pohybová inaktivita, mladší školní věk, volný čas, životní styl
Historie fotbalového klubu SK Slavia Praha od založení do roku 1945
Rejka, Lukáš ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
V diplomové práci se budu zabývat historií fotbalového klubu SK Slavia Praha. Začátek práce bude obsahovat fotbalovou historii ve světě a u nás. Dále bude členěna na jednotlivá období od počátků klubu do roku 1945. Fotbalové sezony budou rozepsány do kapitol a budou obsahovat výsledky zápasů. V jednotlivých kapitolách se zmíním o symbolech klubu, nejvýznamnějších osobnostech, nejslavnějších hráčích a trenérech, a stadionech fotbalového klubu SK Slavia Praha.
Motivační struktura k pohybové aktivitě u žáků ve vybrané soukromé škole
Gabriel, Jan ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění motivační struktury k pohybové aktivitě specifické skupiny dětí z vybrané soukromé základní školy. Jedná se o žáky docházející na první i druhý stupeň, tedy žáky první až deváté třídy, kteří jsou rozděleni podle tří věkových kategorií do třech zkoumaných skupin. První skupinu tvoří žáci mladšího školního věku, tedy žáci první až třetí třídy, druhá skupina se skládá z žáků středního školního věku, kam spadají žáci čtvrté až šesté třídy a poslední třetí skupinu tvoří žáci staršího školního věku, která odpovídá věku žáků v sedmém až devátém ročníku povinné školní docházky. Žáci jsou, vzhledem k mému pedagogickému působení coby pedagoga na této škole, záměrně vybráni, a to z důvodu dobré dostupnosti ze Soukromé základní školy a mateřské školy Viva Bambini s. r. o. se sídlem v Českých Budějovicích. Tato škola vyučuje dle zásad a principů italské lékařky, antropoložky a pedagožky Marie Montessori. Cílem diplomové práce je, pomocí zpracování statistických dat z dotazníkového šetření, předloženého jak žákům školy, tak i jejich zákonným zástupcům (rodičům), zjistit motivační faktory, které je vedou k pohybové aktivitě. Z jejich odpovědí zjišťuji, jaký vliv k pohybové aktivitě u těchto dětí mají motivační faktory, které na ně působí ze strany rodiny, kamarádů ale také...
Zařazení netradičních sportovních her se zaměřením na interkros do výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Vlčková, Anežka ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice netradičních sportovních her se zaměřením na interkros. V teoretické části se práce zabývá dítětem mladšího školního věku, jeho charakteristikou a vývojem. Konkrétně tělesným, psychickým, emočním a sociálním, a pohybovým. Dále je zde charakterizován pojem hra a její definice. Ta se dále rozvíjí do sportovních her, kterým je věnována jedna podkapitola. Samozřejmě nechybí popis netradičních sportovních her a jejich dělení. V práci je jedna celá kapitola věnována lakrosu, jeho historii - světové i v České republice, a druhům lakrosu, kde jsou u každého druhu popsána pravidla. Výzkumná část se zaměřuje na metodiku nácviku, která byla sestavena a testována na žácích z 1. a 2. tříd prvního stupně základní školy. Na základě tohoto souboru byl realizován výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaký měly hry u žáků úspěch a zda je tím pádem metodika nácviku funkční. Dále výzkumná část zjišťuje, jaká je obecná informovanost o netradičních sportovních hrách mezi učiteli tělesné výchovy. Výsledky jsou znázorněny pomocí výsečových grafů. V závěru práce jsou obsaženy také použité metody, charakteristika výzkumného souboru, diskuse a závěr práce.
Využití míčů v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základní školy
Šedivý, Marek ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Krejča, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice využití míčů v hodinách tělesné výchovy na prvním stupni základních škol. Teoretická část se zabývá zařazením tělesné výchovy ve vzdělávání, kam spadá rámcový vzdělávací program, míč v rámcovém vzdělávacím programu a sportovní a pohybové hry v rámcovém vzdělávacím programu. Dále se věnuje hře a hraní a sportovním hrám. V práci je definována vyučovací hodina a s tím i příslušná legislativa, struktura vyučovací jednotky tělesné výchovy, konkrétně úvodní, průpravná, hlavní a závěrečná část. Dále se zabývá charakteristikou mladšího školního věku a vývojem dítěte v tomto období, konkrétně tělesným, psychickým, pohybovým a sociálním vývojem. V práci nechybí ani pojednání o rozvoji pohybových schopností, jehož součástí míče bez pochyby jsou. Dále v práci popisuji jednotlivé základní míče, které se v hodinách tělesné výchovy využívají. Výzkumná část se zaměřuje na výsledky rozhovorů s učiteli tělesné výchovy na prvním stupni základní školy, jejich interpretaci a na výsledky dotazníkového šetření a jejich interpretaci. Výsledky jsou v práci zpracovány do grafů, konkrétně do grafů výsečových a sloupcových. Výzkumná část práce taktéž obsahuje použité metody práce, charakteristiku výzkumného souboru, diskusi a závěry práce. KLÍČOVÁ SLOVA: Míč, mladší školní věk, první...
Sportování na městských a příměstských cyklostezkách v Praze
Krejča, Filip ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
Abstrakt/abstract Předložená diplomová práce se zabývá městskými a příměstskými cyklostezkami v Praze. Ve své části teoretické shrnuje terminologii daného okruhu, vymezuje pojem cyklostezka, cyklotrasa, cyklopruh aj. Dále specifikuje pojmy s daným tématem související (volný čas, zájmová činnost, pohybová rekreace aj.) V samostatných kapitolách se věnuje historii a současnému stavu cyklostezek, následně pak legislativním normám. Práce vymezuje také druhy pohybových aktivit, které je možné na cyklostezkách provozovat (cyklistika, chůze, in-line bruslení aj.) V praktické části seznamuje s metodami výzkumu a výsledky pozorování a dotazníkového šetření. Ve svých závěrech se snaží charakterizovat uživatele cyklostezek, zkoumá jejich motivaci, četnost návštěv cyklostezek, druhy provozovaných aktivit. Zajímá se o nároky na kvalitu a vybavení cyklostezek, shrnuje pozitiva i negativa cyklostezek v Praze. V závěru nabízí přehled městských a příměstských cyklostezek v Praze. Submitted thesis deals with urban and suburban cycle tracks in Prague. The theoretical part concerns terminology of the given topic and defines terms such as cycle track, cycle route, cycle lane etc. Furthermore, it specifies terms closely related to the topic (free time, hobbitry, kinetic recreation etc.) Other chapters address the history and...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.