Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 210 záznamů.  začátekpředchozí154 - 163dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová doporučení pro porodnice na základě dotazníkového šetření zkoumajícího preference rodiček
Kuželová, Adéla ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Pařízek, Antonín (oponent)
Cílem diplomové práce je utvořit marketingová doporučení pro porodnice. Marketingová doporučení mají podobu marketingových mixů, které jsou navrženy pro jednotlivé odkryté segmenty. Teoretická část diplomové práce uvádí, proč by měl být marketing do porodnic implementován v současnosti. Vysvětluje důvody, proč na oblast porodnictví aplikuji marketing služeb. Dále popisuje specifika marketingu služeb, proces segmentace, targeting a positioning a na závěr teoretické části je uvedena charakteristika marketingového mixu voblasti služeb. Aplikační část diplomové práce je založena na písemném dotazníkovém šetření. Na základě výsledků šetření je proveden proces segmentace pomocí statistického programu IBM SPSS Statistics verze 21.0. Výsledkem segmentace je nalezení tří segmentů, které vykazují podobné charakteristiky. Vrámci targetingu je stanovena atraktivita odhalených segmentů. Marketingová doporučení, která popisují službu, kterou by měly porodnice poskytovat, jsou doplněna o sociální status zákaznic, které se zúčastnily výzkumu.
Provozní studie vybraného gastronomického zařízení
Nováková, Kateřina ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo vypracování provozní studie vybraného gastronomického zařízení a jeho porovnání s konkurenčními podniky na základě několika kritérií. Analýzu současného stavu provozovny pak následují návrhy na zlepšení. Práce je strukturována do čtyř kapitol. První část se zabývá úvodem do stravovacích služeb, druhá část se věnuje analýze podmínek provozu vybraného zařízení. Třetí část se zaměřuje na marketingovou strategii podniku. Čtvrtá část pak shrnuje výsledky analýzy a definuje možné návrhy na zlepšení.
Ekonomická analýza zimního sportovního střediska
Andělová, Irena ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení komplexní ekonomické analýzy společnosti, která provozuje multifunkční sportovní středisko, a odhalení jejích specifik a zhodnocení konkurenceschopnosti. V práci je analyzována společnost Ski Pec a.s. K dosažení cíle vedou tři úkoly: představení marketingového mixu a porovnání s vybranými konkurenčními podniky, určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, posouzení finanční situace podniku pomocí finanční analýzy a komparace hlavních ukazatelů finanční analýzy s vybranými konkurenty.
Strategie vstupu na zahraniční trh - EF Education First
Zadražilová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Peterková, Michaela (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vykonat důležité výzkumy a analýzy k tomu, aby bylo možné rozhodnout, zda vstoupit nebo nevstoupit na zahraniční trh. Při kladné odpovědi je nutné doporučit vhodnou strategii. Výzkum a analýzy jsou prováděny na konkrétním příkladě EF Education First, což je společnost operující na globálním trhu v oblasti vzdělávání s hlavním zaměřením na výuku jazyků v zahraničí. Vybraný trh je Ukrajina. Teoretická část práce shrnuje nejdůležitější poznatky v oblasti strategie vstupu na trh, včetně metod vstupu, definuje specifika marketingu služeb a zabývá se 7P. V praktické části jsou prezentovány výsledky PEST analýzy ukrajinského trhu stejně jako analýza interního prostředí společnosti. Jsou vybrány dvě potenciálně vhodné strategie a jsou porovnány jejich výhody a omezení. Nakonec je prezentováno celkové doporučení.
Využití marketingu v práci pedagogických pracovníků
Omcirk, Vilém ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; RUDA, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je oblast marketingu na poli vzdělávacích institucí. První část diplomové práce se zaměřuje na teoretická východiska marketingu, marketingu služeb se specifiky marketingu vzdělávacích institucí, marketingový výzkum, marketingové řízení se specifiky vzdělávacích institucí a marketingovou komunikaci. Praktická část se věnuje realizaci marketingového výzkumu, provedení analýzy marketingové komunikace a provedení strategické analýzy vzdělávací instituce. Na tomto základě poté navrhuje využití marketingu v práci pedagogických pracovníků školy.
Marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác
Bellová, Barbora ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Burianová, Monika (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie beachvolejbalového areálu Beachklub Praha -- Pankrác a navrhnutí změn do budoucna. Teoretická část je zaměřena na specifika marketingu služeb, marketingové plánování a jeho fáze, strategie marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. První kapitola praktické části nabízí charakteristiku Beachklubu Praha -- Pankrác a jeho nabídky služeb. Nejdůležitější část celé práce tvoří poslední kapitola, která obsahuje analýzu marketingové strategie Beachklubu, včetně analýzy cílové skupiny, konkurence, používaných marketingových nástrojů a nástrojů komunikačního mixu, přičemž v závěru jsou navržené vylepšení současné marketingové strategie areálu.
Marketingová strategie zaměstnaneckých programů ve společnosti Telefónica Czech Republic,a.s.
Bestová, Adéla ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce obsahuje popis specifik marketingu služeb a marketingových strategií z hlediska teorie. Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie ve společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. včetně doporučení do budoucna. Práce se dále zabývá situační analýzou a popisem konkurenčního prostředí. Důležitý je i popis trhu telekomunikací a ekonomické situace v ČR.
Rozvojová strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby
Panušová, Petra ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou rozvojové strategie v oblasti cestovního ruchu pro ZOO Chleby. Po zhodnocení významu zoologických zahrad v České republice následuje teoretická část, vztahující se zejména k problematice marketingu služeb cestovního ruchu. Práce se dále soustředí na komplexní analýzu vnějšího a vnitřního prostředí ZOO Chleby, zejména na zhodnocení konkurence a významu v rámci turistické oblasti Polabí. Stěžejní část analýzy pak tvoří vlastní marketingový výzkum, který zahrnuje dvě dotazníková šetření mezi potenciálními i stávajícími návštěvníky chlebské zoo. Závěrečná část je věnována formulaci jednotlivých částí rozvojové strategie, včetně nástrojů marketingového mixu a návrhu konkrétních opatření pro ředitele ZOO Chleby.
Marketingová a komunikační strategie průmyslového podniku
Rajmicová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Tomášek, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá problematikou průmyslového marketingu a komerčních komunikací firmy poskytující služby na B2B trhu. Přestože většina firem prodává právě ostatním podnikům, jsou principy B2B marketingu méně známé a propracované než postupy na spotřebitelském trhu. I na průmyslovém trhu je ovšem marketing nezbytný. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře s obecným pojetím marketingu a jeho současnou podobou. Následující dvě kapitoly se zabývají specifiky marketingu služeb a problematikou aplikace marketingu na mezipodnikových trzích. Rozsáhlejší závěrečná část představuje analýzu marketingové a komunikační strategie společnosti Advanced World Transport a.s., která je jedním z nejvýznamnějších soukromých železničních dopravců v Evropě.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Votavová, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Nagy, Robert (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti F AIR spol. s r. o., první soukromé letecké školy v České Republice sídlící na letišti Benešov. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie společnosti včetně jejího marketingového prostředí a navržení možných změn stávající strategie. Za účelem dosažení tohoto cíle byla aplikována řada dílčích analýz včetně vlastního marketingového výzkumu, získané údaje jsou vyhodnoceny v závěrečné SWOT analýze. Na základě nashromážděných poznatků představuji možná opatření, která by mohla vést ke zvýšení obratu společnosti a nárůstu spokojenosti zákazníků. Vybraný marketingový cíl doplňuji navržením komunikační kampaně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 210 záznamů.   začátekpředchozí154 - 163dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.