Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh procesu prodeje členství ve sportovním klubu Holmes Place Karlín
Burianová, Monika ; Kovářová, Eva (oponent) ; Malecha, Petr (vedoucí práce)
Název: Návrh procesu prodeje členství ve sportovním klubu Holmes Place Karlín Cíl práce: Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu prodejního oddělení společnosti vytvořit a do praxe implementovat přesný postup prodejního procesu, který povede ke zvýšení příjmu z prodeje členství a tím zvýšení celkového příjmu společnosti Holmes Place. Metody: V práci jsou použity metody popisné analýzy, SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je návrh a implementace prodejního procesu vedoucího ke zvýšení úspěšnosti prodeje členství v roce 2010. Klíčová slova: Prodej, členství, Holmes Place, proces, zisk. 2
Marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác
Bellová, Barbora ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Burianová, Monika (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie beachvolejbalového areálu Beachklub Praha -- Pankrác a navrhnutí změn do budoucna. Teoretická část je zaměřena na specifika marketingu služeb, marketingové plánování a jeho fáze, strategie marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. První kapitola praktické části nabízí charakteristiku Beachklubu Praha -- Pankrác a jeho nabídky služeb. Nejdůležitější část celé práce tvoří poslední kapitola, která obsahuje analýzu marketingové strategie Beachklubu, včetně analýzy cílové skupiny, konkurence, používaných marketingových nástrojů a nástrojů komunikačního mixu, přičemž v závěru jsou navržené vylepšení současné marketingové strategie areálu.
Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku
Burianová, Monika ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dočkálek, Libor (oponent)
Diplomová práce ?Analýza mobilního trhu v České republice a na Slovensku? se věnuje detailnímu rozboru trhů s mobilními technologiemi v těchto dvou zemích. Jejím hlavním cílem je vypracování přehledné a ucelené analýzy mobilního trhu v ČR a na Slovensku především z pohledu klíčových hráčů a tržního prostředí, a provedení srovnání těchto dvou trhů.

Viz též: podobná jména autorů
6 BURIANOVÁ, Michaela
2 Burianová, Marcela
2 Burianová, Marie
6 Burianová, Markéta
4 Burianová, Martina
2 Burianová, Melitta
6 Burianová, Michaela
1 Burianová, Milena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.