Název: Marketingová a komunikační strategie průmyslového podniku
Překlad názvu: Marketing and Communications Strategy of a B2B Company
Autoři: Rajmicová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Tomášek, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B marketing; komunikační strategie; marketing služeb; průmyslový marketing; B2B marketing; communications strategy; services marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30934

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113194


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet