Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác
Bellová, Barbora ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Burianová, Monika (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza marketingové strategie beachvolejbalového areálu Beachklub Praha -- Pankrác a navrhnutí změn do budoucna. Teoretická část je zaměřena na specifika marketingu služeb, marketingové plánování a jeho fáze, strategie marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. První kapitola praktické části nabízí charakteristiku Beachklubu Praha -- Pankrác a jeho nabídky služeb. Nejdůležitější část celé práce tvoří poslední kapitola, která obsahuje analýzu marketingové strategie Beachklubu, včetně analýzy cílové skupiny, konkurence, používaných marketingových nástrojů a nástrojů komunikačního mixu, přičemž v závěru jsou navržené vylepšení současné marketingové strategie areálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.