Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané společnosti
Votavová, Alena ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Nagy, Robert (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti F AIR spol. s r. o., první soukromé letecké školy v České Republice sídlící na letišti Benešov. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie společnosti včetně jejího marketingového prostředí a navržení možných změn stávající strategie. Za účelem dosažení tohoto cíle byla aplikována řada dílčích analýz včetně vlastního marketingového výzkumu, získané údaje jsou vyhodnoceny v závěrečné SWOT analýze. Na základě nashromážděných poznatků představuji možná opatření, která by mohla vést ke zvýšení obratu společnosti a nárůstu spokojenosti zákazníků. Vybraný marketingový cíl doplňuji navržením komunikační kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.