Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 260 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vysokohorská turistika v nabídce českých cestovních kanceláří
Verichová, Anna ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nabídkou vybraných českých cestovních kanceláří orientujících se na vysokohorskou turistiku. První část obsahuje obecnou charakteristiku cestovního ruchu, turistiky a vysokohorské turistiky. Druhá část se zabývá především vymezením cestovní kanceláře a jejího produktu, tj. zájezdu. Závěrečná část je věnovaná vybraným českým cestovním kancelářím, srovnání jejich nabídky zájezdů z různých hledisek a porovnání se zájezdem neorganizovaným.
Bezbariérový cestovní ruch ve vybrané destinaci
Suchá, Kateřina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat a popsat možnosti bezbariérového cestovního ruchu v destinaci Lipno v současnosti. Bakalářská práce poskytuje celkový přehled o bezbariérové přístupnosti atraktivit v destinaci, dopravy, ubytovacích a stravovacích zařízení. Práce je rozdělena do tří kapitol. První, teoretická část se věnuje charakteristice klíčových pojmů, kterými jsou cestovní ruch, cestovní ruch pro všechny, bezbariérový cestovní ruch a bezbariérový přístup. Druhá praktická část se zaměřuje na samotnou analýzu bezbariérového cestovního ruchu v destinaci Lipno. V poslední části je celkové zhodnocení bezbariérové přístupnosti, závěry a doporučení.
Nabídka vybrané cestovní agentury
Bukovská, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je shrnutí nabídky vybrané cestovní agentury Zajezdy.cz, a. s. Tato nabídka je v práci dělena dle různých kritérií a je zde zahrnuta i charakteristika vlastních služeb agentury, které slouží jako hlavní konkurenční výhody. Část práce je věnována i srovnání s konkurenčními agenturami a jejich výhodami a popsání webové stránky jako nejdůležitějšího marketingového nástroje. Nakonec je celá nabídka shrnuta a zhodnocena prostřednictvím SWOT analýzy.
Pozorování ptactva (Birdwatching) jako forma cestovního ruchu v České republice
Kaslová, Karolína ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Téma bakalářské práce bylo zvoleno zejména proto, že cestovní ruch zaměřený na pozorování ptactva je v jiných zemích známou aktivitou, zatímco v České republice se jedná o mezeru na trhu, jež by mohla být použitím správných nástrojů vyplněna. Cílem práce je především zjistit potenciál této činnosti v České republice. V teoretické části je rozebírán cestovní ruch a jeho typologie, podrobné zaměření na venkovský cestovní ruch, pozorování zvěře a následně přímo pozorování ptactva. Praktická část prezentuje výsledky dotazníkového šetření, jež probíhalo mezi českými i zahraničními respondenty. Práci uzavírá kapitola o tvorbě zájezdu s touto tematikou, která je doplněna o jeho podrobný itinerář a kalkulaci.
Tvorba produktu (zájezdu) do vybrané destinace
Waclavková, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření poznávacího zájezdu do Pákistánu s hlavním destinačním cílem Gilgit Baltistán, který se nachází ve sporném území Kašmír. Parciálními cíli této práce je zjištění, zda má destinace dostatečný potenciál a kvalitu z hlediska lokalizačních a realizačních faktorů cestovního ruchu. V první kapitole jsou vysvětleny důležité pojmy cestovního ruchu a definice. Druhá kapitola obsahuje představení země a Gilgit Baltistánu s vyhodnocením lokalizačních a realizačních faktorů. Třetí kapitola popisuje zdůvodnění návštěvy vybrané destinace a zobrazuje tvorbu zájezdu včetně charakteristik s ním souvisejících. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu nabídky českých cestovních kanceláří poskytujících zájezdy do Pákistánu.
Postavení společnosti ČSA na trhu letecké dopravy
Dudová, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje společnosti České Aerolinie, a.s. a analyzuje především její postavení na leteckém trhu. Je zde popsán vývoj ČSA a důležité okolnosti, které zformovaly dnešní podobu společnosti. ČSA se potýkala s ekonomickými problémy, proto je v práci zahrnuta i finanční analýza, jež ukáže, zda má společnost ještě budoucnost. Práce podává i podrobný rozbor leteckého trhu, kde je společnost srovnávána s konkurenčními aerolinkami. ČSA se za posledních deset let výrazně proměnila, a právě na objasnění těchto změn se zaměřuje má práce.
Tvorba zájezdu do rakouské spolkové země Korutany
Kozderová, Karolína ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je tvorba jedinečného incentivního zájezdu do Rakouska, dle poptávky klienta. Tím je nejmenovaná celosvětově uznávaná pojišťovna, která si přeje pro své smluvní partnery vytvořit zájezd na míru. Zájezd je vytvářen dle zavedených postupů cestovní kanceláře Traveller. Nejdříve jsou konzultovány veškeré požadavky na zájezd a charakterizována skupina, pro kterou je zájezd určen. Podle těchto informací je vyhledána vhodná lokalita a poté ubytování. Dále lze v práci najít tipy na výlety v okolí a návrh programu pro skupinu s částečným itinerářem. Zahrnuta je i stručná kalkulace zájezdu. Vytvořený zájezd je porovnán s nabídkami konkurenčních cestovních kanceláří. Přínosem této bakalářské práce je vytvoření speciálního incentivního zájezdu s kompletním programem pro pojišťovací agenty nejmenované společnosti do velice oblíbené turistické oblasti.
Podnikatelský plán založení cestovní kanceláře
Žďárská, Ilona ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem práce je vypracování podnikatelského plánu pro založení cestovní kanceláře. Součástí je ipodrobná analýza podmínek při jakých lze cestovní kancelář v České republice založit. Hlavním segmentem cestovní kanceláře by měla být stále se rozšiřující populace nad 55 let, protože tento segment má do budoucna velký potenciál. Práce se zaměří i na práci s marketingovými nástroji a jejich kvalitním využitím. Tato práce pak bude sloužit také jako prostředek ke zhodnocení, zda má tento podnikatelský záměr šanci na reálné fungování, či nikoliv.
Založení cestovní kanceláře - projekt
Dvořáková, Michaela ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Projekt na téma založení cestovní kanceláře poskytuje ucelený pohled na proces vzniku a činnosti cestovní kanceláře jako společnosti s ručením omezeným. Teoretická část poskytuje informativní základ fungování cestovní kanceláře jako účastníka trhu cestovního ruchu, ale také východiska pro následnou praktickou část. Samotný projekt založení zážitkové cestovní kanceláře pak vznikl jako reakce na absenci podobného konceptu na trhu a jeho hlavní osnovou je realisticky zpracovaný podnikatelský plán, jehož nedílnou součástí je i finanční analýza podniku. Ta podává přehled o skutečném potenciálu tohoto projektu.
Zhodnocení možností využití českých řemesel v nabídce cestovního ruchu
Sládková, Hana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem práce je charakterizovat způsoby využití českých řemesel v nabídce cestovního ruchu a jejich současného stavu zapojení do nabídky. Práce si také klade za cíl zhodnotit význam řemeslných trhů se zaměřením na Český Krumlov představující jeden ze způsobů zapojení řemesel do nabídky. Teoretická část popisuje integraci českých řemesel do cestovního ruchu a rozděluje jednotlivá lidová řemesla dle materiálu. Praktická část se zabývá způsoby využití českých řemesel v nabídce cestovního ruchu a nastíněním opatření vedoucí k zlepšení jejich současného stavu. Dále jsou v praktické části obsaženy rozhovory s řemeslníky vedoucí k zhodnocení významu historických trhů a zájmu turistů o jednotlivá lidová řemesla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 260 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PETRŮ, Zlatuše
3 Petrů, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.