Název: Marketingová stratégia Beachklubu Praha-Pankrác
Překlad názvu: Marketing strategy of Beachklub Praha - Pankrác
Autoři: Bellová, Barbora ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Burianová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Beachklub Praha - Pankrác; komerční komunikace; marketing služeb; marketingová strategie; Beachklub Praha - Pankrác; commercial communications; marketing of services; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31590

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113967


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet