Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis and design of marketing communication for tourist destination - village Vinné and its surroundings
Marcin, Jakub ; Říha, David (vedoucí práce) ; Makeľ, Marián (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou aktuálního stavu marketingového mixu, komunikační strategie a jednotlivých aktivit obce Vinné souvísejících s cestovním ruchem. Součástí analýzy je také SWOT analýza a dotazníkové šetření. Jejím hlavním cílen je na základě zjištění navrhnout doporučení pro zlepšení a komunikační strategii obce s konkrétními taktikami, která by byla aplikovatelná okamžitě, tedy od června 2016. Součástí doporučení je i harmonogram jejich zavedení a návrh vizuální identity obce a sloganu. Jelikož atrakce obce mohou zaujmout všechny věkové kategorie, cílem práce je taktéž identifikovat rozdíly chování při výběru a plánování dovolené u lidí do a nad 30 let a doporučit čas a formu jejich oslovení marketingovou komunikací.
Komunikační strategie neziskové organizace
Crhová, Kateřina ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Hlavním cílem této práce je provést analýzu komunikační strategie neziskové organizace Otevřená OKNA, z. ú., včetně jejího zhodnocení, a na základě této analýzy navrhnout optimalizaci komunikační strategie. To vše při zohlednění reálných možností neziskové organizace a prostředí, v němž se nachází a působí. Teoretická část vymezuje a formuluje základní poznatky týkající se neziskového sektoru, nestátních neziskových organizací, managementu, konceptu strategického řízení, komunikace, marketingu, PR a komunikační strategie neziskové organizace. Praktická část zahrnuje představení neziskové organizace Otevřená OKNA, z. ú., analýzu současného stavu komunikace organizace, na jejímž základě je vytvořen návrh nové komunikační strategie.
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují stále podobným, již vyzkoušeným stylem. Teoretická část práce analyzuje situaci pivovarnictví v České republice z hlediska jeho významu pro českou společnost a dále se věnuje tématům komunikace obecně, marketingové komunikace, komunikační strategie a reklamy. Praktická část spočívá v rozboru a porovnání komunikačních strategií konkrétních velkých českých pivovarů aplikovaných na jejich skutečných reklamních kampaních. Následně je vyvozeno obecné zhodnocení a shrnutí těchto komunikačních strategií.
Návrh komunikační strategie Národního sdružení fenylketonuriků a jiných DMP
Kusáková, Iva ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá Národním sdružením PKU a jiných DMP. V teoretické části je definován neziskový sektor, jsou stanovena teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a představeny úspěšné komunikační kampaně neziskových organizací. Cílem diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro NSPKU. Dosažení tohoto cíle je podpořeno vlastním výzkumem ve formě hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření určeným pro pacienty PKU. Na základě výsledků dotazníkové šetření je sestaven návrh komunikační strategie, který je zaměřen na rozšíření povědomí o PKU mezi širokou veřejností.
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Menclová, Eliška ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu, formulaci strategie a návrhu komunikačního plánu, konkrétních aktivit a doporučení v oblasti interní komunikace veřejné kulturní instituce.
Marketingová strategie vybrané firmy
Kouřimská, Klára ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. V rámci teoretické části jsou definovány základní východiska pro tvorbu marketingové strategie jako např. definování strategických cílů, vize či mise. Dále je také představen marketingový a komunikační mix, kde je dbáno na představení jednotlivých nástrojů komunikační strategie. V praktické části jsou pak teoretická východiska aplikována na největšího českého internetového prodejce Alza.cz a.s. Práce je završena vlastním zhodnocením marketingové strategie společnosti a souborem doporučení ke zlepšení, jež jsou podpořeny vlastním marketingovým šetřením.
Komunikační strategie měst, obcí a regionů
Honzík, Jiří ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Olšová, Petra (oponent)
Předmětem diplomové práce Komunikační strategie měst, obcí a regionů je představení teoretického konceptu marketingové komunikace obcí, měst a regionů a zhodnocení role komunikace v rozvoji obcí měst a regionů na příkladu města Lovosice. První část práce se věnuje problematice vlivu marketingové komunikace na rozvoj obcí, měst a regionů v teoretické rovině. Druhá část práce se zabývá zhodnocením komunikace města Lovosice směrem ke svým cílovým skupinám s důrazem na obyvatele města. V této části práce jsou analyzovány jednotlivé složky komunikace značky města Lovosice, a to prostřednictvím analýzy prostředí města, analýzy vnímání značky města obyvateli pomocí sondáže a analýzy jednotlivých komunikačních kanálů města. Město Lovosice nemá vypracovaný strategický dokument zastřešující komunikaci města, ani nemá tuto oblast dostatečně personálně zabezpečenou. Komunikace města směrem k obyvatelům není efektivní, schází jí integrita a konzistence. Pokud chce být město úspěšnější v budování svojí značky, mělo by vypracovat strategický plán komunikace a dostatečně personálně zabezpečit tuto oblast. Město by mělo provádět interaktivní komunikaci s občany založenou na pravidelné výměně informací, a následně se v rámci svých rozvojových aktivit takto získanými informacemi řídit.
Komunikační strategie obcí II. stupně
Králová, Lucie ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou komunikační strategii vybrané obce, kterou je obec Jaroměřice nad Rokytnou. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti komunikace a komunikační strategie. Praktickou část tvoří analýza současného stavu komunikační strategie obce, která charakterizuje obci a analyzuje způsob komunikace s cílovými skupinami a používané komunikační nástroje. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které se zaměřuje na spokojenost občanů s komunikací obce a v jeho rámci je stanoveno pět dílčích cílů. Na základě provedené analýzy komunikační strategie a dotazníkového šetření je vytvořena komplexní komunikační strategie Jaroměřic nad Rokytnou, která se skládá z analýzy SWOT, návrhu komunikační strategie a její realizace.
Analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express spojené se změnou identity značky
Zezulka, Vojtěch ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Starý, Lukáš (oponent)
Cílem této práce je analýza komunikační strategie uvnitř společnosti TNT Express a její kritické zhodnocení. V teoretické části se věnuji marketingu a jeho nástrojům, značce a jejímu významu a firemní identitě a jejím složkám. V praktické části představím společnost TNT Express, strategii společnosti a provedu SWOT analýzu. Dále provedu analýzu jednotlivých komunikačních aktivit spojených se změnou identity společnosti. Na základě identifikovaných problémů, které vyvstaly se změnou ve firmě, navrhnu jejich řešení.
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
Horáková, Gabriela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikulec, Petr (oponent)
V první teoretické části popisuji teoretická východiska, těmi jsou marketingový mix, SWOT analýza, následně komunikační strategie, definice ATL a BTL komunikačních aktivit, definice forem komerčních komunikací a jejich popis. V praktické části se pak věnuji představení firmy GP Slušovice, její historii, pravidlům a činnosti v ČR. Následuje kapitola o samotném terénním šetření, jeho vyhotovení a celkové shrnutí dotazníku. Práci zakončuji doporučením pro firmu, jak vylepšit dosavadní situaci její komerční strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí194 - 203dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.